Hallo supporter,
Helaas is draakje niet Charita want ik ben Viva la France.
oei daar ga je lelijk onderuit met je valse beschuldiging!!!!!
Beetje jammer dat je mijn naam noemt als ik het hele weekend niet op het Forum ben geweest. Ik hou niet zo van deze praktijken!!!!! Schuilnamen zijn er niet voor niks.
Misschien kan je jezelf ook kenbaar maken supporter dan kan ik je er nog eens persoonlijk op aanspreken want kenbaar ken je mij wel. Ik zou eerst maar je feiten checken.
Mijn mening over deze wedstrijd is dat Herculas een goede dekking had waar wij moeite meehadden en wij waren ook gewoon slecht. Maar toch denk ik ook al had je voor gestaan je het niet had gewonnen. De scheidsrechters waren na 15 minuten spelen een halve slag gedraaid. Dat is erg jammer. Zelf maak ik me er niet al te druk meer om, wil gewoon lekker handballen. En wat een het publiek betreft dat mag en kan ook niet. Voor ons was het ook niet leuk, want dit was de 1e keer en hopelijk ook de laatste keer van het seizoen.
Wat de tijdwaarneming tegen Ventura betreft deze jonge man had helemaal niks gedronken want je mag niet eens in de sporthal met drinken lopen. En hij was zo aardig om het probleem op te lossen omdat er niemand geregeld was. Dus Ventura loop niet zo te zeiken over tijdwaarneming, wees blij dat er iemand het wilde doen. Zo moeten we blij zijn dat er scheidsrechters zijn en ook tijdwaarneming.
Mensen get a life en ga gewoon lekker handballen zonder gezeik.
Dan worden de resultaten ook beter!!!
Sorry ben een beetje pissed of dat ik valselijk ben beschuldigd!!!