Dames Regio C, ronde 7

• Feessie

Nou wat je zegt over westlandia klopt wel hoor…slapen/off day hoe je het ook wilt noemen.

Verdedigend was het bar slecht evenals aanvallend. DWS kreeg gewoon vrije kansen en kon deze simpelweg afmaken en westlandia was meer aan het toekijken dan aan het aanpakken….en ja ook hier win je geen wedstrijd mee. In de rust stond het 14-10 voor DWS en toen waren er nog kansen voor beide ploegen maar westlandia kwam nog zwakker uit de kleedkamer dan in de eerste helft. Er werd ook pas na een kwartier door de westlandse dames gescoord terwijl DWS al weer een punt of 7 had gemaakt.

Dus ja…heb er verder weinig over te zeggen….op naar volgend weekend maar weer!

• viva la france

Hallo supporter,

Helaas is draakje niet Charita want ik ben Viva la France.

oei daar ga je lelijk onderuit met je valse beschuldiging!!!!!

Beetje jammer dat je mijn naam noemt als ik het hele weekend niet op het Forum ben geweest. Ik hou niet zo van deze praktijken!!!!! Schuilnamen zijn er niet voor niks.

Misschien kan je jezelf ook kenbaar maken supporter dan kan ik je er nog eens persoonlijk op aanspreken want kenbaar ken je mij wel. Ik zou eerst maar je feiten checken.

Mijn mening over deze wedstrijd is dat Herculas een goede dekking had waar wij moeite meehadden en wij waren ook gewoon slecht. Maar toch denk ik ook al had je voor gestaan je het niet had gewonnen. De scheidsrechters waren na 15 minuten spelen een halve slag gedraaid. Dat is erg jammer. Zelf maak ik me er niet al te druk meer om, wil gewoon lekker handballen. En wat een het publiek betreft dat mag en kan ook niet. Voor ons was het ook niet leuk, want dit was de 1e keer en hopelijk ook de laatste keer van het seizoen.

Wat de tijdwaarneming tegen Ventura betreft deze jonge man had helemaal niks gedronken want je mag niet eens in de sporthal met drinken lopen. En hij was zo aardig om het probleem op te lossen omdat er niemand geregeld was. Dus Ventura loop niet zo te zeiken over tijdwaarneming, wees blij dat er iemand het wilde doen. Zo moeten we blij zijn dat er scheidsrechters zijn en ook tijdwaarneming.

Mensen get a life en ga gewoon lekker handballen zonder gezeik.

Dan worden de resultaten ook beter!!!

Sorry ben een beetje pissed of dat ik valselijk ben beschuldigd!!!

• Sjakie

Ik ben het ermee eens dat de scheidsrechters in de regioklasse niet al te best zijn.

Ben niet bij de wedstrijd geweest dus kan daar verder niks over zeggen.

Ik vind het niveau van de scheidsrechters gewoon over het algemeen niet zo goed.

Maar wat iemand hierboven al eerder zei, we moeten blij zijn dat ze het willen doen. Want anders is het al helemaal afgelopen.

Ik denk ook dat het altijd lastig is om helemaal objectief te zijn. Als je hebt verloren hebben ze automatisch altijd iets minder goed gefloten dan wanneer je hebt gewonnen. En ook al is het soms frustrerend.. Je doet er niks aan en uiteindelijk moet je gewoon blij zijn dat ze uberhaupt zijn komen opdagen.

Iedereen volgend weekend suc6

• Natalie

Hoi “een supporter”,

Wel lullig dat je iemand zijn naam noemt en zelf een schuilnaam gebruikt. Beetje stom ook dat je het dus niet eens goed had. Als je net zo oplettend bent in de hal als hier op het forum hou dan lekker je mond want dan komt er nooit wat zinnigs uit.

• Draakje

Hebben wij ooit geroepen dat we een sterrenteam hebben dan? Verre van dat, anders waren we immers niet gedegradeerd!

En kan me niet herinneren dat het koppel tijdens de wedstrijd slecht was, maar dat zeg ik natuurlijk weer omdat we hebben gewonnen….

En Quintus is gewoon de kampioen dit jaar, een hele leuke, sportieve ploeg!

Inderdaad heb je als ploeg je mindere dagen, daar heeft iedereen last van…… en helaas ook van blessures en noem maar op.

Maar goed, we hebben het weer gehad, op naar volgende week!

Succes tegen Quintus!

• henk

goed bezig

• supporter

Beste natte alie, ik wilde graag wat afleiding regelen, maar is niet gelukt. Natuurlijk mijn excuses dat ik de naam verkeerd had, maar ik bedoelde natuurlijk Gabrielle, maar in ieder geval, vind ik dit eindeloze discussies die jullie maar blijven voeren, over scheidsrechters, deze mensen geven hun vrije tijd op, om lekker voor hun plezier te fluiten, en dan krijgen ze dit voor hun kop, jammer maar helaas.

• Natalie

Beste supporter,

Nou ga je weer met namen strooien, dus gebruik ook je eigen naam dan, wel zo stoer. En mijn naam is gewoon Natalie soepporter.

Tuurlijk staat de scheids daar ook in zijn vrije tijd (eigenlijk niet want hij heeft ervoor gekozen te fluiten), maar dat wil niet zeggen dat ze dan partijdig mogen fluiten. Tuurlijk denkt vaak een verliezende club dat de scheids voor de tegenpartij was, maar geloof me dit was echt schandalig. Ik ben sinds kort moeder en was al 3 jaar gestopt met handbal, heb 3 weken meegedaan en was alweer geblesserd en geopereerd, dus ik maak me er eigenlijk niet meer druk om, maar dit kon gewoon niet. Ik heb na de wedstrijd nog geprobeerd iets te vragen, maar ook toen waren ze het niet met elkaar eens en het antwoord sloeg nergens op.

• Draakje

Beste ‘supporter’, jammer dat je het nog steeds niet juist hebt, misschien moet je het hele team even afgaan????

En kinderachtig ook….. maar verbaasd me niet, want heb een klein idee bij welke vereniging je hoort…:P