Dames Regio C, ronde 7

• ;;;

Vriendschap speelde slecht (en vooral ook veel tegen de scheidsen) en Hercules speelde goed!

• ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Wat ik vond is dat vriendschap slecht speelde (en vooral tegen de scheidsen) en hercules speelde goed.

• Draakje

Deze wedstrijd is eigenlijk niet eens een verslag waard….. Maar goed…hier komt ie;

Vriendschap was idd niet opperbest gister, maar om nou te zeggen dat Hercules goed speelde?

Ik denk dat je beter aan het koppel dat “floot” gister kunt vragen wat er mis gegaan is…

Vriendschap had deze pot nooit kunnen winnen, al speelde ze de sterren van de hemel.

En dat is echt niet gelogen, als Hercules echt eerlijk is zouden ze dat direct toegeven, maar je had erbij moeten zijn

om dit te kunnen beamen, anders geloof je het gewoonweg niet.

Er zijn zoiezo zes geldige doelpunten door de heren afgefloten, dan werd het een vrije bal voor Vriendschap…ook al was er dus al gescoord door VTC..

Als Hercules een actie maakte, werd deze afgewacht tot ze scoorde, anders wel een vrije bal..

Als Vriendschap een actie wilde maken ( zover kwam het niet eens ) werd er al gefloten voor een vrije bal..dus VTC kreeg niet eens de kans om te scoren…

Voorbeeld: de bal wordt gespeeld naar de cirkelloopster, deze wil draaien, maar voordat ze uberhaupt de bal ving werd er al gefloten voor een vrije bal…

Een speelster van VTC gaat op de break, heeft drie man op d'r nek van Hercules, vrije doelkans……… vrije bal ipv een pingel!

Alle ballen die maar in de buurt van de cirkel werden gescoord werden afgefloten voor in de cirkel staan, onmogelijk, maar waar.

Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan, want ben serieus echt gefrustreerd over deze ‘wedstrijd’…..maar het heeft totaal geeen zin, dus ga me er bij neer leggen.

Je weet dat in de regioklasse sommige koppels gewoon niet sterk fluiten, maar dan maken ze rare beslissingen aan beide kanten en leg je je daar bij neer,

maar wanneer er echt partijdig wordt gefloten, om wat voor reden dan ook, is het spelletje handbal niet meer heel aantrekkelijk om te spelen, je speelt dan niet tegen 7 man, maar tegen negen man…. en dat win je nooit, hoe graag je ook zou willen.

Feit is dat de ‘heren’ gister vrij duidelijk waren in wie deze pot ging winnen. En dan kan je nog zo goed spelen, als alles wordt afgefloten wat je probeert dan houdt het snel op….

Maar zoals gister al is gezegd: We feliciteren de scheidsrechters en bedanken de tegenpartij!

En een ieder wie dit tegenspreekt is gewoon niet eerlijk….

• ollekebolleke

Zoals je zelf al zegt, aardig gefrusteerd… Natuurlijk ligt de fout weer bij de scheidsrechters… Maar hoorde ik nou via via dat er ook een rode kaart was gevallen voor zeiken van de coach en dat het Amsterdamse publiek super gezellig was. Als er 6 dopelpunten worden afgefloten dan zal er toch wel degelijk op de cirkel gelet zijn door de mannen in het zwart en ja dan telt ie gewoon niet… Misschien moet je er dan aan werken om niet iedere keer in die cirkel te stappen als je schiet… is trouwens 1 van de meest gemaakt fouten van cirkel loopsters. Dus hard trainen en je frustraties lekker in de training gooien en volgende week weer lekker ballen. SUC6

• gg

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb de wedstrijd ook gezien. Hercules kreeg de scheidsen wel een beetje mee, maar geen 8 doelpunten. Ik denk dat het gewoon niet zo slim was om zo te keer te gaan tegen de scheidsen. Scheidsen houden daar nou eenmaal niet van. Hercules was slim en hield hun mond. En ik vond hercules wel goed spelen hoor! Heb het ze zeker slechter zien doen en ik heb vriendschap wel eens beter zien spelen. Zonde maar de volgende keer gaan ze vast weer winnen!

• ROAC

HAR&O - ROAC

ROAC speelde zwak, niet fel en gretig genoeg. HAR&O speelde daarentegen wel fel en hard en wist zo de punten makkelijk binnen te halen. De dames van ROAC hadden naast dat zij zwak speelde ook wat moeite met de hars, in het begin veel ballen richting de grond..

• Draakje

Zoals ik al zei, als je het niet zelf gezien hebt geloof je het niet, of je moet toevallig een speelster van Hercules zijn?

En ik heb niet gezegd dat al die zes doelpunten van de cirkel kwamen, dat waren er denk ik twee, de rest was omdat er gewoon te snel werd gefloten voor een vrije bal……

En wat betreft de coach, die krijgt bijna nooit waarschuwingen en nu na een gele kaart direct rood? Volgens mij geef je dan eerst een twee minuten tijdstraf….

Het enige waar ik je gelijk in geef is over publiek, daar waren we zelf ook helemaal niet blij mee…. Dit groepje waar je het over hebt, die hadden het 's middags iets te gezellig gehad in een anderde kantine, waardoor ze zich bij ons gingen misdragen…

Niet goed te praten, absoluut niet!

Maar goed, snel vergeten en hopen op eerlijke koppels de rest van het seizoen…

Jullie ook succes verder!

• Draakje

Dat is nou waar m'n hele verslag over gaat, als je de scheidsen niet tegen je hebt hoef je je mond ook niet open te doen….. Zou ik ook m'n mond houden!

Maar goed, zoals ik al zei, snel vergeten en op naar volgende week!

• Ventura

Atomium - Ventura 10 - 30

Geen leuke pot, geen partijdige scheidsen, gewoon teveel niveauverschil.

Jammer voor zo'n jonge groep meiden, zouden een poule lager zeker veel leuker hebben, nu komen ze helaas gewoon tekort.

Zeer verrast over de uitslagen van Roac en VTC trouwens. Maar lees net dat het bij VTC uiteraard aan de scheidsen lag, zat er nu wel een tijdwaarnemer ZONDER biertje voor zijn neus? Lekker zeiken op de scheids, maar zelf (in ieder geval bij onze wedtsrijd) niet een goed voor een tijdwaarnemer kunnen zorgen, zat een aangeschoten mannetje, die niet eens wist hoe het scorebord werkte (kon de tijd niet stilzetten), dus begin eerst alles bij je eigen cluppie goed te regelen, voordat je de scheids aanvalt. Lekker makkelijk, wees blij dat er mensen zijn die het regioklasse niveau WILLEN fluiten!!!!!

Wat hebben de andere teams gedaan??

• zonaar

vd voort Quintus - Schipluiden 37 - 15

hier waren de scheidsrechter wel goed hoor

vee lvoordeel geven aan beide kanten

wel streng in de loop regel