Dames Regio C, ronde 7

• promotie

Westrijd HAR&O -ROAC gezien, prima scheidsrechters, leuke wedstrijd. HAR&O speelde erg sterk, veel tempo, snelheid. ROAC kon echt niet in de wedstrijd komen. zeker niet toen HAR&O 2e helft naar offensieve dekking ging. Lijkt erop dat HAR&O steeds beter met elkaar gaan spelen.

• Draakje

Wat heeft de tijdwaarnemer met de scheidsrechters te maken??

Maar goed, zoals ik al dacht zou iedereen wel commentaar geven op mijn verslag.

Nogmaals, ik heb niet gezegd dat ik niet blij ben dat er mensen willen fluiten, alleen gister hadden we de wedstrijd net zo goed niet hoeven spelen… want het was vechten tegen de bierkaai….

Tot nu toe heb ik totaal geen commentaar gegeven op de koppels, sommige wat zwakker dan de andere, maar dan aan beide kanten wat zwakker en dat is heel iets anders dan gister het geval was… je had er bij moeten zijn om het te geloven…

Verder iedereen weer succes volgende week!

• Danielle

Heerlijk om te lezen hoe mensen zo kunnen doorgaan op een wedstrijd. Wij zijn iig blij met onze twee punten en denk dat er wel meer teams blij zijn dat wij gewonnen hebben. Ik denk sowieso quintus!

Succes volgend weekend allemaal!

• Gaby

We kunnen wel overal de scheidsrechters de schuld van gaan geven maar dat heeft niet zoveel zin.

Als jullie gewoon door hadden blijven spelen in plaats van alleen maar commentaar geven op de scheidsrechters had het nog wel een spannende wedstrijd kunnen zijn.

Bij ons zijn er ook doelpunten die zaten, afgekeurd omdat er al een vrije bal gegeven werd. Ook bij ons zijn doelpunten afgekeurd vanwege cirkel staan. In plaats van te zeuren op de scheidsrechters (wat wij zo nu en dan ook goed kunnen ;)), zijn we gewoon verder gegaan met spelen.

Dus de opmerking; gefeliciteerd scheidsrechters en bedankt tegenpartij is wel erg flauw! We hebben er 25 ingegooid met mooie acties, zonder te lopen en cirkel te staan.

Mijn mening over de scheidsrechters: eerste helft floten ze gewoon goed en eerlijk. Tweede helft hadden ze wel de neiging om meer voor ons te fluiten, maar niet zo raar als ze van alle kanten uitgescholden worden.

Wij zijn erg blij met onze twee punten na de drama wedstrijd van vorige week. En wij vinden zeker ook dat we het aan onszelf te danken hebben en niet alleen aan de scheidsrechters!!!

Succes volgende week allemaal!

• Draakje

Beste Gaby,

Natuurlijk zijn jullie gewoon verder gegaan met spelen, je staat immers redelijk voor qua doelpunten en natuurlijk hou je dan je mond, want er viel niets te klagen.

En wij kregen de mogelijkheid niet óm verder te spelen ,want er werd werkelijk voor alles afgefloten….. je moet toch toegeven dat het dan op een gegeven moment erg frustrerend wordt voor speelsters en dan ook heel moeilijk om je mond te houden.

En je zegt ‘zonder te lopen’ , is ook niet helemaal waar, alleen werd er bij jullie niet voor gefloten!

Nogmaals, ik zeg zeker niet dat jullie slecht hebben gespeeld, het verbaasd me zelfs dat jullie nog zo weinig punten hebben…vind jullie spel helemaal niet verkeerd.

Het is maar goed dat ieder zo z'n eigen mening heeft en daarom zal je het ook niet eens worden, maar daar is het forum ook niet voor….

Succes volgende week!

• henk

Ik kan me voorstellen dat jullie goede scheidsrechters hadden als je met 30-10 wint van Atomium.Een uitslag waar de scheidsrechters denk ik weinig aan kunnen veranderen. ik lees ook in de andere verslagen dat er veel goede scheidsrechters zijn. Gelukkig maar ik zie ze graag verschijnen.

Commentaar op de tijdwaarnemer die dit wilde doen omdat er niemand anders was, is altijd makkelijk, zeker als je verloren hebt.

Ik denk dat je te lang gekeken hebt naar de tijdwaarnemer ipv naar je stand tijdens de wedstrijd, anders had je misschien wel gewonnen en ook een biertje gedronken op de overwinning

• een supporter

VTC ging dit seizoen voor het kampioenschap om zo snel mogelijk weer naar de hoofdklasse terug te keren, maar hun droom valt nu in duigen, maar ze moeten nu echt zelf in de spiegel kijken want vanaf de 1e minuut liepen jullie te zeiken, naar de scheidsrechters, als ik hun was dan zou ik ook voor alles gaan fluiten, om jullie zo te leren dat jullie je smoel eens moeten houden tegen de scheids, en als die sukkels op de tribune ook nog de tegenstanders uitschelden, en de scheidsrechters bedreigen, ja sorry hoor, maar het ligt niet aan jullie spel, nee jullie doen echt alles goed, of niet Draakje, of moet ik zeggen Charitta. Kijk eens in de spiegel jullie spel laat te wensen over en jullie konden gewoon niet met jullie spel van ons winnen. Je bent een erg slechte verliezer

• Draakje

Beste supporter, ten eerste jammer dat je met namen wil gaan strooien, maar als je dat dan doet, zorg dan dat je juist geinformeerd bent…(:P)

Ten tweede, ja we gingen in eerst instantie voor het kampioenschap, maar zijn daar snel van teruggekomen, want we hebben een te krappe selectie met teveel blessures….

Ten derde liepen we niet vanaf de 1e min te zeiken, want ik ben heus wel zo eerlijk om te zeggen dat we in het begin gewoon slecht speelde….

En wat betreft het publiek dat zo zat te schreeuwen, heb ik ook al gezegd, daar waren wij zelf helemaal niet blij mee….

Maar goed, weer wat geleerd, als je bij VTC speelt mag je blijkbaar nooit iets zeggen….. want eenmaal een naam…

En ben zeker geen slechte verliezer, als het op een eerlijke manier gaat zal je mij er niet over horen….

• schipluiden

Ik was ook erg verbaasd over de uitslag dws-westlandia. Westlandia heeft dik verloren! Ik had verwacht dat dit andersom zou zijn… Zat Westlandia te slapen of heeft DWS een keer een goede dag gehad? Ben benieuwd…

• Ventura

Wij hebben ook weleens wat mindere scheidsrechters, zoals toen tegen jullie (VTC), maar wij zijn dan wel zo eerlijk om te zeggen dat we gewoon niet goed genoeg waren. Wij hadden een off-day tegen jullie, met een gemiddeld schotpercentage van +/- 35% kan je gewoonweg geen wedtsrijd winnen. Maar ga nou niet denken dat jullie een sterrenteam hebben zeg…… Heb jullie ook tegen o.a. Quintus gezien, kansloos.

Ik denk dat alle teams wel ergens een of meerdere wedstrijden een slechte dag heeft, en blessures /krappe selecties/ zieken / zwangeren, wij kunnen er over meepraten hoor. Wij hadden gisteren 1 met griep, 1 gebleseerd, 2 zwanger en toch wonnen we dik, maar dat zegt meer over Atomium dan over ons. Tegen een andere ploeg hadden we met 2 wissels wel meer problemen gehad dnek ik.

Probeer gewoon eerst naar jezelf te kijken, naar je teamgenoten, naar je “supporters” voordat je over de scheidsen (jullie hadden er tenminste 2, regelmatig moeten wij het met slechts 1 scheids doen),begint te zeuren. Kop op en volgend weekeinde heb je andere scheidsen, dus wie weet….winnen jullie dan wel weer.