Financien NHV

• cirkel

Paul en Gerrit

het anoniem reageren is een logisch gevolg van de geschiedenis.

Er zijn mensen die met eigen naam in het verleden hebben gereageerd en vervolgens “tot de orde” of “op het matje” zijn geroepen en zelfs geschorst. Dus blijkbaar gaat het er niet om WAT er gezegd wordt maar WIE het zegt.

They shoot the messenger….

Als jullie via je mail vragen willen beantwoorden dan is dat prima. Maar dan is er een 1-op-1 situatie. En dus nemen weer te weinig mensen kennis van de antwoorden (en de vragen).

Er wordt nadrukkelijk om brede informatie gevraagd.

Een forum (mits juist gebruikt) kan wel degelijk verhelderend werken.

Het NHV zou ook een forum kunne organiseren onder de voorwaarde dat er ook duidelijkheid komt omtrent plannen en argumenten daarbij.

Er zijn vele wegen naar Rome en de snelste weg is niet altijd de veiligste.

• Spotter

OOK RR,

Je reactie begrijp ik wel maar ik ben het niet met je eens dat de dames niets hebben bereikt. Ik begrijp dat overdrijven duidelijk maakt maar in deze vergeet je natuurlijk wel een paar mooie klasseringen. Belangrijker is dan om te constateren dat deze plaaseringen niet geleid hebben tot meer leden en verdere populariteit van het handbal. Daarnaast heb ik het gevoel dat bij vrijwel iedere vereniging waar zowel jongens en meisjes beide actief zijn, de meeste aandacht uitgaat naar de jongens. Voor de rest ben ik het met je eens.

• Gerrit Spilt

Beste cirkel,

Zoals ik eerder al op dit forum heb aangegeven is het lastig om met een anonieme reactie iets te doen omdat, als je niet weet wie er achter zit je er nooit zeker van kan zijn of er niets iets meespeelt. Als iemand mij een mail stuurt dan kan hij of zij (als dat gewenst wordt) er zeker van zijn dat niemand van mij zal horen om wie het gaat. Wellicht moet je het eens proberen, de kans dat er dan iets met je reactie wordt gedaan is groter dan dat die nu is. Overigens herhaal ik ook dat het aantal mensen dat op dit forumactief is zeer beperkt is en dus ook niet als representatief voor het NHV kan worden beschouwd.

Prettige Kerst.

• Peter

Voor al degene die de buitengewone ledenvergadering gaan bezoeken.Ik wens u naast alle goeds voor 2010 ook veel wijsheid toe.

Peter

• barbamamma

De nieuwe begrotingen zijn binnen.

Bij het onderwerp “nieuwe bondsvergadering” zullen we nader ingaan op de aangeleverde stukken.