Savosa topper matthijs

• pffff

Ik vond Lambert Schuurs goed op de cirkel………

• blbl

Ik vond Kees v vucht een goede keeper

en lenie kolenbrander een leuke speelster

• Voetfout

Ik vond Jan B. (alias blbl???) een opvallende scheidsrechter….

• blbl

nu zit je er naast

echt niet gefloten

• kees schuifpui

EHC topper Mathijs

Gepost door: Ron ()

Datum: 23 november 2009 12:17

Jongens voor wie in de gelegenheid is dit weekend, let vooral op de cirkelspeler van EHC dit weekend tegen Snelwiek. Mathijs is echt waanzinnig goed in vorm de laatste tijd, echt de verrassing van het seizoen. Pepers in zijn kont volgens mij. Ok, de topscorer is het natuurlijk niet gezien zijn positie, maar de manier waarop hij zijn team beter laat spelen is inspirerend en er zitten echt briljante acties tussen van die man. Hij ziet het spelletje. Het is sowieso een leuk team geworden dat EHC en ik hoop dat het doorzet; helaas twee wedstrijden verloren dit seizoen en een wedstrijd gelijk, maar er zit veel potentie in. De toekomst zal leren hoe het gaat, maar ik hoop dat ze winnen tegen Snelwiek.

dit kwam ik tegen verder op het forum.. hier begon de hele discussie mee.. is mathijs wel wie we denken dat het is??? of speelt hij bij verschillende verenigingen..

en dan te bedenken is onze jan wel wie hij zegt dat ie is… of is het toch ron.. wie heeft het antwoord..

• /

kees schuifpui Schreef:

——————————————————-

is mathijs wel wie we

> denken dat het is??? of speelt hij bij

> verschillende verenigingen..

Ga je dit nou serieus menen?

• Voetfout

Matthijs is niet Matthij en ook niet Mathijs en Jan is niet Jan, maar ook niet Ron en blbl is niet Jan, maar ook niet Eric, maar wel als je digitaal denkt en is ook oud-handballer en soms ook Jantje en Brian is niet Brian, maar soms ook weer wel. Snap je?!

En voetfout is niet voetfout, maar maakt soms wel een voetfout, maar is toch niet wie je denkt dat hij is of is het een zij? En ga zo maar door, jij bent ook niet /, zoals vrijwel niemand is wie hij is op dit forum. Dat maakt het zo leuk, maar dat maakt het ook zo onbegrijpelijk dat sommige mensen alles geloven wat er wordt geschreven en spelers verbaal aanvallen of anders behandelen omdat andere mensen over hen schrijven.

• /

Begrijp wat je wilt zeggen maar het was ook vrij sarcastisch bedoeld

• blbl

Ik doe niet meer mee hoor

• toeschouwer

Matthijs

ga zo door

over 14 dagen jullie kans op aansluiting

tegen \heerle

volle sporthal en winnen

eerst zondag nog even saturnus leiden oprollen