Savosa topper matthijs

• Robdk

Ik neem aan dat iedereen het verschil ziet tussen Robdk en RobdeK?

Gebruik voortaan je eigen naam!

• close

close

• handbal lovert

niets ervan met je close! Zolang de beste cirkelspeler van regio c op de velden staat moet deze topic blijven. tegen heerle bijvoorbeeld speelde hij weer een puike pot. lekker bezig geweest. no close dus

• prutser

Jup close

• tat

Hij is niet dood

hij leeft en wordt steeds beter.

heeft geleerd zijn mondje te houden

het broertje praat nu voor hem

nr 5

• lalalalalalalalal

even terug halen

kijk eens naar de stand nu in de poule

toch zo goed als die dacht

• Handbal-lovert

Wat bedoel je? De cirkelloper van Savosa heeft al 3 wedtrijden niet meegedaan! Naast zijn afwezigheid heeft ander blessureleed Savosa doen vallen op de ranglijst! Zegt dus niks over Matthijs.

• Harm

Een compleet savosa had de afgelopen 2 wedstrijden gewoon 4 punten gehaald. Met 19 punten deden ze dan nog steeds leuk mee om de titel! Die aspiraties zijn in 2 weken tijd dus als sneeuw voor de zon verdwenen. Helaas.

• Matice lovert

Of misschien juist wel. Mede door zijn afwezigheid heeft Savosa twee wedstrijden verloren. Hij wordt echt gemist, ik ga steeds meer geloven in zijn talenten en zijn onmisbaarheid. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijden gewonnen waren als hij wel had meegedaan hij is toch een van de belangrijke aanstuurders in het team. Jammer dat er in deze wereld mensen zijn die het nodig vinden anderen dusdanig toe te takelen dat ze wekenlang niet kunnen functioneren.

• blbla

we stoopen toch niet nu loppen ze al weer te bluffen dat ze dws weer in het zadel helpen

ze denken in heerle ook te winnen

is matice weer in vorm dan