Hoi allemaal,
Daar ben ik weer. Aangezien er veel onduidelijk was over het wel of niet mogen verplaatsen van wedstrijden ben ik het NHV gaan mailen. Ik had gevraagd wat er gebeurt als clubs toch wedstrijden gaan veranderen. Ik had een mail terug gekregen met de vraag even te bellen, zodat ze alles uit konden leggen. Tot mijn verbazing is het helemaal NIET zo dat clubs de wedstrijd van 5 december niet mogen verzetten. Er zitten alleen wel wat voorwaarden aan vast.
Het is nu als volgt:
- Als je met de tegenpartij afspreekt om niet op 5 december te spelen, dan moet de wedstrijd op 6 december gespeeld worden (dit ivm de
rest van het programma en het overzicht voor de afdelingen).
- Het moet kunnen met de rest van de sporten en wedstrijden in de hal, dus de hal moet beschikbaar zijn en dan tussen 09.00 en 16.00
- Het moet wel aangevraagd worden bij de afdeling of het NHV want er moeten scheidsrechters komen, dus je mag het niet veranderen
zonder het door te geven.
Het valt dus eigenlijk wel mee.
Als iemand er nog vragen over heeft kan je gerust bellen naar het NHV, ze leggen het je helemaal uit.
Ik hoop dat iedereen er nu verder mee kan en dat onze tegenstander mee wilt werken.