Sinterklaas Poll

• zondag

Ik snap het ook niet. Waarom werd er vandaag niet gehandbald op divisie niveau.

Er was toch niets aan de hand ???

Hadden we het sinterklaasweekend lekker vrij kunnen zijn.

• interlands

Er was niets aan de hand?

Nou dan ben jij in ieder geval een heel erg oplettende handbal volger!

De Nederlandse A ploeg heeft namelijk 2 oefenwedstrijden gespeeld tegen wit rusland.

En aangezien daar spelers van bevo, aalsmeer, volendam en E&O een mee deden lijkt me dit niet zo heel raar!

• René1983

Ja dat is mooi, maar daaronder 1e divisie tot regio klasse?

Daar had wel gespeeld kunnen worden,

Niet dat ik het heel vervelend vind om op 5 december te moeten spelen als dat zo uitkomt, maarja ik heb dan ook geen kleine kinderen om rekening mee te houden.

Ik kan me dus ook wel voorstellen dat er voor sommige mensen met kleine kinderen een uitdaging kan onstaan.

Hoe dan ook is toch ondertussen wel bekend dat de bond over het algemeen zijn eigen gang gaat, en weinig rekening houdt met dit soort dingen.

• Handbaltrainer

Ben het met rene eens. Volgens mij speler er niet zoveel spelers uit de eerste, hoofd en regioklasse in oranje dus hadden die competitie;'s gewoon door kunnen gaan. Wanneer de bond de competitie iets langer maakt en niet in april perse stoppen kunnen we overal rekening mee houden, sinterklaasm ski vakanties en ga zo maar door. Op die manier wordt het handballen voor iedereen weer aantrekkelijker. Nu is het vanaf oktober ieder weekend volle bak ten zij het de bond anders uitkomt. Geen oog voor breedte sport…..l.l

• tante bep

Nog leuker is het als er uit één gezin 2 handballers zijn op 2 verschillende niveaus. Eén van de tegenstanders wil de wedstrijd verzetten van 5 naar 4 december. Het ziet er naar uit dat dat doorgaat. Leuk hoor, nu kun je het niet op 4 december en niet op 5 december vieren. Dat wordt dus mosterd na de maaltijd……. 6 december…….als die ouwe officieel weg is…….hoe leggen we dat aan de kindjes uit???

• natalie

Als we nou met heel Regio C dames gewoon niet gaan spelen, dan krijgen we allemaal dezelfde aantal punten in mindering en maakt het voor de competitie dus niets uit. Iedereen kan dus lekker Sinterklaas vieren!

• Ventura

Natalie, in welk team speel je?

Wat mij betreft prima ;)

• henk

Natalie,

Ik sluit me bij jou aan. gewoon lekker Sinterklaas vieren

• Draakje

Vind het een puik plan!!!

• natalie

Ik speel (lees zit :)) bij Vriendschap! Dus als alle teams uit regioklasse C nou even reageren dat ze meedoen, dan hebben wij in ieder geval geen probleem