Sinterklaas Poll

• Maurice de Hond

Even een simpel vraag voor iedereen….

Wat vind je van het feit dat NHV gewoon competitie inpland voor zaterdagavond 5 december?????

Een hoop teams uit eredivisie t/m regioklasse hebben gewoon een wedtsrijd dan.

Moeten ze hier wat aan doen?

• Toeter

Maurice ik zal je uit een droom helpen Sinterklaas bestaat niet

nu niet gaan huilen hoor :(

• Robdk

Maar er zijn misschien wel spelers met kinderen, die dan dus liever thuis zitten…

• junior

ik heb liever ook geen wedstrijd het eerste weekend na nieuwjaar

ik heb liever geen wedstrijd met carnaval

ik heb liever geen wedstrijd doordeweeks voor de beker

ik heb liever geen wedstrijd op 11de van de 11de

ik heb liever geen wedstrijd op zondagmorgen om 10 uur

Je kiest er zelf toch voor, en daar hangen voor en nadelen aan.

En het is inderdaad misschien niet de meest geschikte dag voor ouders met kinderen die aan sinterklaas doen, maar er is vast wel iets op te verzinnen voor die kinderen.

Het eerste weekend na nieuwjaar als een halve ploeg op vakantie is geweest is ook geen fijn weekend.

• blackface

Geen probleem, gemeentelijke sporthallen zijn dicht die avond, dus gaan we naar de zondag.

• zwarte piet

wat bestaat sinterklaas niet

kan wel janken

hoopte dat wij de 2 punten kado zouden krijgen

wat erg

sinterklaas toch waarben je dan

• speculaatje

We hebben - aan het begin van de competitie - een competitiewedstrijd geruild met de tegenstander omdat die een team hebben met jonge moeders en op 5 december graag Sinterklaas willen vieren. Prima oplossing, iedereen tevreden.

• DONDERS!!!

Aangezien de gemiddelde leeftijd van onze ere-divisie zo laag is denk ik dat de meeste nog wel in sinterklaas zullen geloven…….

• Sinterklaas

Lieve kindertjes,

Jullie hoeven je geen zorgen te maken over eventuele wedstrijden op mijn verjaardagsfeest. Jullie zullen je cadeautjes gewoon in je schoen vinden! Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen. Hoop dat jullie nu weer een beetje kunnen slapen.

met feestelijke groeten,

Sint Nicolaas

• Robdk

De sint is toch pas de 6e jarig??? Volgens mij ben je een nep sint:(