Jack Stammes

• jaga

ik telde maar 5 E&O ers en er waren ook welken van aalsmeer en quintes aanwezig waarvan de teams op jc waren

• mark commandeur

de 2 die onze finale floten ik speel a1 aalsmeer;) fluiten al 3 jaar eredevisie dus die hebben wel ervaring XD

• Aalsmeerder

Bedoelen wij HET Aalsmeerse Jack Stammes toernooi dat gehouden GAAT worden op 3 en 4 april aanstaande ?

Welk Jack Stammes toernooi hebben we nog meer waar de feesten:)-D beroemd en berucht zijn ?

• djuri Quintus

best toernooi vorig jaar voor al de b finale aangsien ik toen speelde alleen jmmr dat mijn break op het laatst werd afgekeurd anders had Quintus gewoon gwonnen zonder pingels maarja we wonnen alsnog :d

• keeper

Na 2 dagen, alle sporthallen van Aalsmeer en omstreken gezien te hebben, vond ik de finale wedstrijden tegen vallen, op de dames A finale na dan, maar des al niet te min, een geweldig weekend gehad.

• Rollator

en de heren a finale dan.. gebeurde toch genoeg lijkt me?

• Kees

dat denk ik ook wel ja, gelijk al in die break toen die speler van quintus neer werd gehaald

• Lol-lol-lol!!

Hou toch je muil joh mafkees, geen overtreding gemaakt. speler van quintus zocht de overtreding en de scheidsrechter had dat helaas voor jullie goed in de gaten. Quintus bouwt echt reputatie op! Ben zo blij dat ze weer lekker verloren, hoop ook dat dat de komende jaren zo blijft. Eerst de mentaliteit daar veranderen lijkt me zo. Op een aantal na alleen maar gestoorde daar!!

• Kees

Ten eerste ben ik niet van Quintus,

ten tweede in mijn ogen zocht die speler het niet op maar wilde die gewoon voorlangs de verdediger kruisen wat elke speler in de break doet en als die verdediger hem aanraakt is het rood.

En ten derde heb ik het idee dat je door een anti-Quintus bril heen kijkt. Je mag echt wel vinden dat bepaalde clubs minder leuk zijn, maar dit was volgens mij gewoon rood en mag die speler van Quintus blij zijn dat hij niet geblesseerd is geraakt. Je zag dat hij nog een halve wedstrijd last van zijn arm had.

• ballenvanger

Ik stond aan die kant naast het veld. Het was zeker rood, ook al was het “denk ik” niet opzettelijk, het was vooral onkunde van die verdediger. De scheids stond aan de verkeerde kant van de spelers anders had hij niet getwijfeld. Dus lol, onzin wat je zegt….btw ben ook niet van Quintus.