Zo beste mensen…ik zal me ook maar weer eens melden in deze gedachtenuitwisseling..
Ten eerste…de wedstrijd gisteren tegen Swift…
V&L begon gisteren uitermate zwak aan de wedstrijd tegen Swift Arnhem, waarin deze ploeg tog duidelijk de wil had en de motivatie om de punten mee naar huis te nemen. Ze hadden zelfs een speler van het eerste meegenomen, dus ze kwamen niet voor niks in ieder geval. Ik ben het niet eens dat Arnhem de betere ploeg was deze wedstrijd. Een gelijkspel was verdiend geweest, dat zeg ik dan wel weer, want teveel mensen bij V&L haalden hun niveau absoluut niet deze dag en daar kwam bij dat we één van onze opbouwers mistten en er een aantal mensen noodgedwongen de dag ervoor met het eerste hadden moeten meespelen (dit is normaal nooit het geval!)..
Los daarvan waren de scheidsrechters aan beide kanten sleht, maar trokken helaas voor Swift op het einde naar onze kant omdat jullie gewoon niet weten dat je in deze klasse je mond moet houden tegen de scheidsrechters. Constant commentaar geven op de leiding werkt alleen maar tegen je…dat weten alle ploegen…dus jullie hebben dat helaas aan jezelf te danken en niet aan de mannen in het zwart. Want ook bij jullie werd er genoeg niet gezien..!
Maarja..kortom een slechte wedstrijd van onze kant, met veel spelers die hun niveau niet halen, 4 7-meters die er gemist worden en een legio aan open kansen. Een keeper die alleen maar ballen aan het rapen was uit zijn eigen net en een team dat totaal niet uitstraalde dat ze uberhaupt nog voor het kampioenschap willen gaan.
Ik durf dan nu ook de voorspelling eindelijk te doen dat Witte Ster kampioen gaat worden en dat V&L nog punten zal gaan laten liggen..Witte Ster bij deze alvast gefeliciteerd..
@ Stip: ik hoor verontrustende verhalen uit het Wijnandia-kamp van geblesseerde keepers en hersenschuddingen en alles?? Los daarvan gaan de punten volgende week gewoon mee naar Geleen..met een paar puntjes verschil winnen we die pot..ik heb de wanten en oorwarmers al in de tas zitten…
@ Larry Bird:
Vriendelijke vriend kijk je dan ook even naar mijn voorspellingen van de afgelopen weken…ik tip jullie toch regelmatig als winnaar!!
Er was trouwens op de vorige topic een reatie van iemand van Blerick!!!! moet niet gekker worden..gaan ze hier nu ook al rellen..?
@ Jeannette en Stip en iedereen eigenlijk:
Valt me tegen dat dit altijd het topic is met de grootste belangstelling en deelnemers, maar dat er bij het allstarteam van de harde kern geen reacties komen. Jeannetteke als analyticus bij Witte Ster moet daar toch wel een goed woordje over kunnen doen lijkt mij…en als stip alles weer op een rijtje heeft…hij ook!
Voorspellingen van komend weekend:
Univé/Achilles - Witte Ster '75
Blerick - de Gazellen
Swift H - Jupiter '75
Schuytgraaf/Swift 2 - ASV UDI '96
VHC - Reehorst
Wijnandia - Flexpoint/V&L 2
Witte Ster gaat het hier wel even moeilijk krijgen, aangezien ze wat spelers moeten afgeven aan Tachos, die toch wel een belangrijke wedstrijd voor de boeg hebben tegen Nieuwegein. Dat is het nadeel van op zaterdagavond spelen. Ben benieuwd ook hoe Witte Ster dit volgend seizoen gaat doen. Maar ondanks dat, moeilijk deze, maar pakt Witte Ster de punten, al twijfel ik hierbij erg of Achilles er niet een gelijkspel of meer weet uit te slepen…
Ik hoor hier een blessure bij het Regioteam…welke speler was dit?? Blerick verliest gewoon…waardeloze ploeg..degraderen met die handel!
Jupiler pakt hier de punten, aan het verslag te horen hebben ze de draad weer te pakken.
Udi pakt de punten tegen de mannen van Swift. Zijn gewoonweg de betere ploeg.
Reehorst heeft de weg naar boven gevonden, maar VHC thuis is een lastige pot. VHC houdt de punten in eigen huis met een paar puntjes verschil.
Ondanks dat V&L het moeilijk heeft en weinig motivatie meer schijnt op te kunnen brengen, staan er wat extra belangen bij deze wedstrijd. Een aantal spelers weten zich op te laden en zoiezo als Wijnandia niet compleet is hebben ze weinig in te brengen tegen V&L..helaas stip..