Heren regioklasse B; Terugblik 9e ronden en voorspellingen 10e ronde

• Jeanette United

en jij de heer met de hoge sokken? ;)

• Jean United

Zozo..What gave me away?

• Jeanette United

Tijdens de 2e helft heb ik op de bank gezelschap gehad van jullie linkeropbouwer ;)

• Jean United

Haha..goed geïnformeerd dus;)!

• EX NUMMER 13

hoi allemaal

swift helmond heeft 2 punten in helmond gehouden met een ruime zeggen van 33- 25. swift helmond is nu op de goede weg. dus pas maar op voor swift helmond.

• CARLOS TNT

ja pas maar op… ze worden zeker nog kampioen?

maar terecht dat ze weer winnen!! zit genoeg talent in die kern, en heb liever dat ze der in blijven, want scheelt toch een eind rijden..

• Jean United

Weet niet of je het in de gaten hebt nummer 13, maar jullie staan nog steeds laatste;)!

Maar ik vind ook dat er veel potentieel zit in het team en ze willen graag sportief en attractief handbal spelen..hoop ook dat ze erin blijven!! Keep it up!

En ben ook blij met de afstand;)!

• Jeanette United

Ook ik ga zo richting sporthal met de vergeten bidons en die zullen nodig zijn ;). Het was een hele verrassing om te zien dat Jupiter punten heeft laten liggen bij Reehorst maar eerst maar eens zelf de punten in de gewassen piemel houden en daarna zal vast de goudgele rakker geheven worden :).

Vanavond volgt de terugblik en laten we hopen dat het een gezellige avond gaat worden. Spannend….