Heren regioklasse B; Terugblik 9e ronden en voorspellingen 10e ronde

• De Stip

heb ik die niet altijd al gehad? ;-)

Schiet jij ze er inmiddels in, vanaf de hoek?

Hopelijk komen we elkaar volgend jaar weer eens tegen voor de strijd der 3 helften ;-)

• Jean United

Mijne excuses dame en Heren!

Er moet ook gewerkt worden helaas. Heb helaas weinig toe te voegen aan het wedstrijdverslag van Jeanetteke..Witte Ster heeft verdiend gewonnen, zoals voorspeld:P!

Univé/Achilles - Wijnandia

Blerick - Witte Ster '75

Jupiter '75 - VHC

Swift H - Schuytgraaf/Swift 2

ASV UDI '96 - Flexpoint/V&L 2

de Gazellen - Reehorst

- Wijnandia, alhoewel het daar altijd lastig spelen is.

- Laten we hopen dat de jonge garde van de Gewassen Piemel bestand is tegen het hak- en beukwerk van Blerick en de scheidsrechters net als vorige week mee hebben..dan komt het wel goed.

- Denk de spannendste wedstrijd komend weekeinde…VHC trekt hier aan het langste eind. (hoop ik)

- Swifty helmond houdt de punten in eigen huis.

- Udi pakt de punten en doe Witte Ster een dienst, V&L is de klap van afgelopen weekend niet te boven en daarbij nog de (rand)omstandigheden waarmee ze te maken hebben.

- Reehorst schiet en wint van het regioteampje.

• CARLOS TNT

he jean, in welke omstandigheden verkeren jullie???

en waarom komen wij er bij jouw voorspellingen altijd slecht uit? :)

• Jeanette United

Ha Jean,

Zet je jezelf weer in de underdogpositie; hoop eigenlijk dat je weer gelijk gaat hebben :). Maar leg eens uit want ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de (rand)omstandigheden waar jullie mee te kampen hebben net als Carlos.

Enne Carlos, misschien is het voorspellen van de wedstrijden door Jean psychologische oorlogsvoering en hoopt hij net als ik dat het een keer uitkomt :). Zou je aan Sven willen vragen of hij een kopie van de gemaakte dvd Witte Ster-Jupiter wil opsturen. Hij heeft het adres en er mag wel wat tegenover staan als wij filmen ;). We hebben jullie afgelopen weekend niet voor niets geholpen.

• Jean United

Haha…iedereen heeft toch wel kunnen zien dat wij afgelopen week geen coach hadden tegen Witte Ster en op eigen houtje acteerden..leek me toch geen verassing meer..

En Carlos kerel..ik kan er ook niks aandoen, ondanks dat ik jullie nog niet heb zien spelen, zijn dit toch zware wedstrijden(vorige week en deze week)..VHC is sterke ploeg en een beetje mijn Brabants favoriet, dus hoop zit in klein hoekje;)! Maar als VHC wint dan wordt het met 1 of 2 doelpunten..

En tjah..mijn voorspelling..ik kan er niks aan doen..vorige keer had ik toch ook gelijk ofniet Jeanetteke

• CARLOS TNT

mmm… schijnt een redelijke film te zijn met een slecht aflopend einde :) maar zal sven is vragen of hij daar nog aan gedacht heeft!

• Jeanette United

Jullie cirkelspeler nam de taak als coach anders aardig op zich dus als dat de enige veranderde omstandigheden zijn ;).

VHC is een leuke ploeg maar volgens mij geen titelkandidaat danwel gevaar voor Jupiter. Hoop dat ze as zaterdag hetzelfde scoringspercentage halen als tegen Witte Ster (85%) dan kan het nog weleens positief uitpakken. Maar goed, laten we vooral maar beginnen zelf punten te pakken tegen het fysiek sterke Blerick (volgens mij zitten de schorsingen er daar nu op). Deze competitie kan ieder puntenverlies beslissend zijn.

• FreddyH

Voorspellingen 10e ronde:

Univé/Achilles - Wijnandia

Blerick - Witte Ster '75

Jupiter '75 - VHC

Swift H - Schuytgraaf/Swift 2

ASV UDI '96 - Flexpoint/V&L 2

de Gazellen - Reehorst

- Wijnandia wint met 4 of 5 verschil

- Witte Ster wint nipt

- Gelijkspel

- Swift Arnhem wint nipt

- V&L wint met 2 verschil

- Gelijkspel

• Norrit

Tja, aangezien ik nog maar part-time hoekspeler ben kan ik hier geen uitspraken over doen ;)

En hopelijk volgend seizoen 3e helften, maar zoals het er nu uitziet gaat dat 1 van de 2 teams wel lukken

• Jean United

We hadden een hele week niet getraind jeanetteke, dat zijn ook nog omstandigheden..maar nogmaals..Witte Ster was gewoon beter afgelopen week.Als we dezelfde 2e helft spelen als de 1e helft dan zal de strijd in Geleen beslist worden..maar aan de feiten te horen was jij de dame die langs de kant zat met haar notitieblokje?