Enne Jean? Lastig in Valkenswaard???
Dag Stip,
We hebben er zelf weer een moeilijke (late) zondagmiddag van gemaakt! Stonden op een gegeven moment 8 doelpunten voor geloof ik en onder het aanschouwende oog van de spelers van Witte Ster uit Waspik werd het nog even spannend in de eindfase.
Maar op ervaring de punten mee teruggenomen naar Geleen:)!
Wel Chapeau voor VHC by the way, staan naar mijn mening te laag voor het getoonde spel. Maar ook weer chapeau voor de arbitrage zoals elke week wel weer in deze klasse..wat een aanfluiting soms wat de heren in het zwart laten zien..
Hoe was het met Stip…veel stippen gezien ofniet?
Haha…blijft hetzelfde liedje met jullie hè ;-)
VHC speelt inderdaad lekker ja…bij ons had het wél resultaat een paar weken terug…32-32 (nadat wij er 5 voor stonden).
Wij hebben tegen UDI een lekkere pot gebald, nooit echt in gevaar geweest, terwijl het wel een leuke en sportieve ploeg is.
En ik heb aardig wat ballen op de stip gekregen moet ik zeggen ;-) Hij zit er tenslotte niet voor niets hè.
Enneh…Bevo ;-) gnagnagna
Nou wij hebben Udi nog voor de boeg dus wordt een leuke pot:)!
Maarja stip laten we eerlijk zijn, het blijft hetzelfde liedje, maar we winnen wel..haha:D!
en tjah Bevo..pff..schaam..schaam…niks aan te doen, maar dat is niet de ploeg waar we van moeten winnen:) Helaas vraag je je soms af waar de beleving blijft bij sommigen..maar goed..dat moeten ze zichzelf maar afvragen..
ik zal maar eens even een nieuwe topic openen..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?