Regioklasse B Heren 7e Ronde

• Jean United

Het speelweekend is weer voorbij en behalve het verlies van Udi zat ik er dichtbij met mijn voorspellingen.

Kan iemand trouwens eens vertellen wat er bij Reehorst gaande is…veel blessures? Was in de veronderstelling dat dit een leuke jonge ploge was..eventueel wel top 3. Jammer van het gelijkspel.

De voorspellingen dan maar voor komend weekeinde alvast:

Blerick - Jupiter '75

Reehorst - Witte Ster '75

Swift H - Univé/Achilles

Schuytgraaf/Swift 2 - de Gazellen

VHC - Flexpoint/V&L 2

Wijnandia - ASV UDI '96

- Jupiter '75 pakt hier de punten, zijn bezig aan een goede reeks. Maar eventueel kan Blerick hier stunten mits hun rode kaarten eindelijk voorbij zijn en ze compleet kunnen aantreden.

- Denk dat de jongens van Tachos hier de punten mee terugnemen naar Waspik, gezien/gehoor de malaise van Reehorst.

- Moeilijke voorspelling, twee ploegen die in de onderste regionen bivakkeren. Maar ik gok op punten voor Swift Helmond, vanwege het gebrek aan kwaliteit in het algemeen. Swift houdt de punten in eigen huis.

- Swift houdt de punten in eigen huis. Sterke dekking, zijn de jongens van de Gazellen niet tegen opgewassen, leuke derby!

- Flexpoint V&Lgaat hier ook weer voor de twee punten. VHC is niet opgewassen met hun trage spel tegen het snelle spel van V&L.

- De topper van dit weekend! Ik gok op Wijnandia mits hun compleet zijn, zo niet dan maakt Udi goede kansen!

• De Stip

Ben het volledig met je eens Jean :) met als uitzondering winst voor Achilles in Helmond.

@…heb je er eentje ingeprikt bij mij, nee hè? ;-)

• CARLOS TNT

Blerick - Jupiter '75 23-26

Reehorst - Witte Ster '75 22-25

Swift H - Univé/Achilles 21-22

Schuytgraaf/Swift 2 - de Gazellen 26-18

VHC - Flexpoint/V&L 2 25-27

Wijnandia - ASV UDI '96 28-24

meer kan ik er niet van maken…

• Sjonnie 21

Blerick - Jupiter '75

Reehorst - Witte Ster '75

Swift H - Univé/Achilles

Schuytgraaf/Swift 2 - de Gazellen

VHC - Flexpoint/V&L 2

Wijnandia - ASV UDI '96

- Hoop op Jupiter en verwacht dat zij met een klein verschil winnen.

- Witte Ster neemt de punten mee. Reehorst schat zichzelf hoger in dan dat ze kunnen. Hoofdklasse A (de meeste ploegen in ieder geval) is niet veel sterker dan de Regioklasse B denk ik.

- Ideale wedstrijd voor Swift om te tonen wat ze waard zijn. Denk toch dat Achilles met miniem verschil wint.

- Spannende derby, denk een gelijk spelletje.

- V&L is de ploeg in vorm en VHC niet meer de ploeg van vorig seizoen. V&L met een punt of 8 verschil.

- Denk dat Udi voor een verrassing zorgt door de punten mee naar Arnhem neemt.

• Norrit

@Jean:

Zie ik je dinsdag ook in Oirsbeek?

Kunnen we weer eens een biertje nuttigen :p

• Robert

Hoi,

Al een aantal weken volg ik jullie voorspellingen. Bij Witte Ster (mijn club) hebben jullie het regelmatig over de jongens van Tachos die bij ons mee zouden doen.

Graag wil ik dit rechtzetten.

Witte Ster is de seizoen een samenwerking aangegaan met Tachos omdat we een aantal talent volle spelers (A-jeugd) hebben. Op deze manier kunnen deze spelers met Tachos mee trainen en zo als nu het geval is ook spelen. Het zijn dus jongens van Witte Ster die meedoen met Tachos en niet andersom!

Stel dat Tachos een 2e had gehad en deze had in de Regioklasse B gespeeld, dan had dit toch ook geen probleem geweest?!

Ik hoop dat mijn toelichting wat onduidelijkheid heeft weggenomen.

Groeten,

• Kwe Ni

Die jongens spelen dus bij Tachos-1. Als zowel Tachos en Witte Ster tegelijk moeten spelen, waar spelen ze dan mee?

• arnhem1

Robert,

Ik snap dat je het graag voor je club wilt opnemen, maar dan moet je wel de hele waarheid vertellen. Ik zie op de Tachos site namelijk ook dat jullie Geert 1 wedstrijd gespeeld heeft en ik kan me vergissen maar hij is toch al zeker een paar jaar geen A-junior meer.

Verder is het zo dat jullie ook een keeper hebben opgesteld die bij mijn weten geen Witte Ster lid is, maar gewoon een Tachos man.

Voor wat betreft een vergelijk met een eventueel Tachos 2 gaat het natuurlijk niet helemaal op. Een speler die de helft van de competitie +1 wedstrijd in 1 heeft gespeeld, mag daarna niet meer in 2 meedoen. Hoe zit dat met zo'n associatie dan vraag ik me wel eens af? Mag een Roy Meijs na de volgende competitieronde dan nog wel met Wite Ster meespelen??

Ik heb al eerder in dit forum gesteld dat ik er absoluut geen problemen mee heb dat een dergelijke regeling voor A-junioren of spelers tot 20 jaar bestaat, maar er moet wel duidelijkheid over komen.

• Jean United

Hmm..ben benieuwd of Achilles eindelijk eens potten kan breken..

Kerel..ik scoorde een vlieger van de cirkel bij je en helaas kreeg ik voor mijn actie op de hoek geen 7-meter, want dat was er toch echt ene..

• Jean United

@ Norrit:

Denk niet dat ik kom opdraven voor deze spannende en ook zeer veel betekende bekerwedstrijd zonder hars…ik moet helaas een lezing geven..