Het speelweekend is weer voorbij en behalve het verlies van Udi zat ik er dichtbij met mijn voorspellingen.
Kan iemand trouwens eens vertellen wat er bij Reehorst gaande is…veel blessures? Was in de veronderstelling dat dit een leuke jonge ploge was..eventueel wel top 3. Jammer van het gelijkspel.
De voorspellingen dan maar voor komend weekeinde alvast:
Blerick - Jupiter '75
Reehorst - Witte Ster '75
Swift H - Univé/Achilles
Schuytgraaf/Swift 2 - de Gazellen
VHC - Flexpoint/V&L 2
Wijnandia - ASV UDI '96
- Jupiter '75 pakt hier de punten, zijn bezig aan een goede reeks. Maar eventueel kan Blerick hier stunten mits hun rode kaarten eindelijk voorbij zijn en ze compleet kunnen aantreden.
- Denk dat de jongens van Tachos hier de punten mee terugnemen naar Waspik, gezien/gehoor de malaise van Reehorst.
- Moeilijke voorspelling, twee ploegen die in de onderste regionen bivakkeren. Maar ik gok op punten voor Swift Helmond, vanwege het gebrek aan kwaliteit in het algemeen. Swift houdt de punten in eigen huis.
- Swift houdt de punten in eigen huis. Sterke dekking, zijn de jongens van de Gazellen niet tegen opgewassen, leuke derby!
- Flexpoint V&Lgaat hier ook weer voor de twee punten. VHC is niet opgewassen met hun trage spel tegen het snelle spel van V&L.
- De topper van dit weekend! Ik gok op Wijnandia mits hun compleet zijn, zo niet dan maakt Udi goede kansen!