Maar ja, dat is wel een duitser.
Toevallig halen spelers die er hard voor werken het wel gewoon bij E&O in het eerste: Maarten Lueks, Jan Gerald Mulder, Edwin Renting, Luchien Zwiers, Roelof Smeenge, Machiel Schepers, Mark Bult e.a.
mooi verhaal, alleen machiel is eigen kweek, de rest is allemaal aangetrokken
verder is Jan wel een toptrainer, ik heb hem een tijd geleden al een paar keer bezig gezien en dat is echt wat Hurry Up nodig heeft.
voor de rest lijkt het mij alleen logisch dat er jongens van E&O naar Hurry Up gaan als die volgens hun geen vertrouwen krijgen van de eigen club
Wat is eigen kweek? Als club moet het streven zijn om zoveel mogelijk eigen spelers op te leiden voor het eerste team. Dan kan het best zijn dat die op een jonge leeftijd bij een andere (plaatselijke) handbalvereniging zijn begonnen. Zo werkt het in het voetbal toch ook? Spelers als Mulder, Renting, Zwiers voelen zicht, ondanks een start bij een andere club, E&Oer. Maar wat maakt het uit. Hoeveel spelers komen er uit de eigen jeugd bij de basketballers van de Capitals uit Groningen? En het publiek komt wel in Martiniplaza.
Over ontevreden spelers zijn er altijd. Die moeten er ook zijn. Speelt je niet vaak dan baal je daarvan. Maar hoe ga je daarmee om? Vaak mist er een spiegel. Babbels zijn er genoeg maar het incasseringsvermogen is bedroefend laag.
Hoe lang hebben Mulder, Zwiers en Renting moeten wachten tot dat ze basis-speler waren? Tegenwoordig is 1 wedstrijd op de bank er 1 teveel en begint de klaagzang. De ontevreden spelers hebben het voordeel dat Hurry Up de laatste jaren een hoger niveau heeft bereikt. Dat maakt de overstap gemakkelijker. Maar of de talentvolle spelers uit de eigen jeugd van Hurry Up blij zijn met de tsunami aan ex E&O spelers lijkt mij zeer de vraag. Een overzicht van de laatste twee jaar van de route E&O naar Hurry Up: Loek Hageman, Edwin de Raad, Mart Aalderink, Thijs van Harten, Ferry Ferwerda, Kees Rutgers, Robin Vendeloo. Het tweede van E&O speelt dus het komende seizoen haar thuiswedstrijden in de eerste divisie op zaterdagavond in sporthal de Eendracht in Zwartemeer.
Wat een rare uitspraak… Als e&o wat beter met hun wat ‘mindere’ spelers om zou gaan, zou het 2e van e&o ook niet gedegradeerd zijn uit de hoofdklasse (geluk gehad met het kampioenschap van e&o 3). Je doet de jongens van Hurry up veel te kort door te zeggen dat het het 2e van e&o word. Ben blij dat ik het gedaan heb, kampioen worden van de 1e divisie vergeet ik in ieder geval nooit meer!!
Dan kan je ook wel 10 jaar in de eredivisie spelen… kleurloos… (de laatste jaren in ieder geval)
kleurloos??? vorig jaar nog finale gespeeld. moet toegeven dat dit jaar geen topjaar was. ik vind de afgelopen jaren zeker geen verspilde tijd.
verder heb je wel veel spelers bij hurry up spelen met een e&o verleden:
beuris
schimmel
daniel
foppe
guido
loek
edwin
mart
thijs
ferry
kees
robin
vergeet ik misschien nog iemand?
de meeste van die spelers geef ik gelijk dat ze zijn gegaan, die zijn hun “carriere” aan het afbouwen, hadden geen uitzicht op het 1e van e&o, zijn min of meer weggejaagd of hadden simpelweg niet de ambitie.
personen als loek, mart en edwin hadden in mijn optiek beter kunnen blijven, maar hun keuze begrijp ik tot op zekere hoogte wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?