Hurry-Up = E&O2???

• Andy Mc Nab

E&O met de neus vooraan bij Jong Oranje? Omdat Remco Hagen en Niek Wonnink deel uit maken van een selectie 16 spelers? Het grootste probleem voor de jeugdopleiding van E&O is dat er (met uitzondering van de jeugd van Hurry Up) geen tegenstand is in de competitie. Al jaren niet. E&O was dan ook een groot voorstander van een landelijke jeugdcompetitie. Nu komen ze de sterke ploegen alleen maar tegen op toernooien en bij het Nederlands kampioenschap.

• Ringo

Toevallig halen spelers die er hard voor werken het wel gewoon bij E&O in het eerste: Maarten Lueks, Jan Gerald Mulder, Edwin Renting, Luchien Zwiers, Roelof Smeenge, Machiel Schepers, Mark Bult e.a.

Volgens mij moet je daar nog paar van af halen :

Edwin renting komt van exito

Roelof smeenge

Mark bult komt ook niet van e &o is ook aangetrokken hij was wel jong maar niet van e &o

• FritZ

Beide clubs hebben denk ik het probleem dat de competitie bij de jeugd niets voorstelt en op senioren niveau er ook niet veel hoge clubs zijn. Maar of Hurry Up blij moet zijn met de stroom van spelers die nu komen? Denk niet dat de jeugd en de bankzitters daarop zitten te wachten. Zo maken ze elkaar kapot, heb ik geen last van maar zou zonde zijn!

• Tokkie

Hurry up springt gewoon iets beter om met hun spelers..

Er wordt aandacht aan iedereen besteed en niet alleen aan de eerste 14!

En daarbij betalen ze een stukje beter dan E&O! :P

• Supporter

> En daarbij betalen ze een stukje beter dan E&O! :P

Wanneer je clubkeuze afhankelijk is van die paar rotte centen ben je volgens mij ook niet goed bij je hoofd.

• Gianni

Welnee mang, des te meer doekoe des te beter, JWT.

• Winfrey

het gaat toch alleen maar om geld? zie als grote voorbeeld limburg!!!

Alleen in het westen valt het wat mee..heeft ook met reisafstand te maken denk ik maar toch!

• Smiechel

Voor zover ik weet zijn Roelof Smeenge en Mark Bult al in de jeugd naar E&O toe gekomen of gehaald. Hebben eerst 1 of 2 jaar jeugd trainingen gehad waarnaar ze daarna toegevoegd werden aan de selectie, je denkt toch niet dat alle jeugd bij hurry-up alleen bij hurry-up heeft gespeeld? Maar goed hurry-up kan blij zijn nieuwe spelers erbij, meer geld kwijt, maar aan wat voor spelers??

• FritZ

Las net het krantenartikel: 28 spelers, veel bankzitters dus, leuk! Plus een erg professionele uithaal naar de buren? Ben benieuwd, hoog van de toren blazen kan iedereen! Maar goed, hurry up kan wel leuk handballen, maar of ze gelijk terugkomen?

• piet perzik

28 spelers en dat voor een eerstedivisie club, niet slecht. Alleen je moet wel goede spelers hebben en daar plaats ik mijn vraagtekens bij.

Nou nog een goeie trainer, want die majoor is al eens een keer eerder het lachertje van de eredivisie geweest als trainer en speler.

Had hurry up beter die duitser kunnen houden die is een paar slagen beter.