Hurry-Up = E&O2???

• huppie

Het lijkt erop dat Hurry-Up volgend seizoen E&O2 gaat heten???

• Smiechel

HIerbij doel je op de vele overgang van E&O spelers naar Hurry-up? Volgens mij heet dat dan gewoon Hurry-up 1 & 2 met oude spelers van E&O..

• Deksels

Werkt altijd heel motiverend als je veel spelers van buitenaf haalt, zoals E&O vorig seizoen, voor je eigen spelers..

• jampie

ze komen zich zelf aanmelden meer niet en dat is wel leuk voor een club met heel veel ambitie en een grote schare vrijwillgers en supporters gewoon een echte dorpsclubDeksels schreef:

>

> Werkt altijd heel motiverend als je veel spelers van buitenaf

> haalt, zoals E&O vorig seizoen, voor je eigen spelers..

• Gianni

Hurry up, leuk cluppie.

• Reefteef

Dat zijn gewoon jongens die bij e&o geen heren1 vertrouwen hadden dus hun heil ergens anders hebben gezocht… naar mijn weten zijn die niet opgehaald ofzo

• Winfrey

…of ze mochten bij E & O niet blijven omdat ze hebben lopen kloten bij de hoofdsponsor….maar ja leuk voor Hurry Uppie..hoop dat ze boven E & O gaan eindigen!

• borisje

Dat gaat toch wat lastig worden….

• Smiechel

Niet volledig willen trainen, Ontslagen worden, Stapje terug doen, bang voor goede concurentie op de positie,, veel redenen om naar een andere club te gaan.

E&O haalt alleen maar spelers? Vind je t gek, E&O speelt nu al jaren eredivisie.. behoort tot de topclubs van nederland, die kunnen het niet alleen maar met eigen jeugd doen. Hurry-up alleen maar eigen jeugd ? Kijk even verder dan je neus lang is.

Toevallig halen spelers die er hard voor werken het wel gewoon bij E&O in het eerste: Maarten Lueks, Jan Gerald Mulder, Edwin Renting, Luchien Zwiers, Roelof Smeenge, Machiel Schepers, Mark Bult e.a.

• De Valse Profeet

Volgens mij staat E&O altijd met zijn neus vooraan als er in jong oranje iemand van club zou willen veranderen. Dat is niet erg, als je geen goede jeugdopleiding hebt moet je het op een andere manier doen, maar ontken het dan niet!!!