Dames Tweede Divisie B

  • Handbal

    Kijken hoe het in deze klasse zit.

    Zijn hier nog nieuwtjes?

    Speelsters gestopt, transfers…………?

    Wie durft al een voorzichtige voorspelling te doen?

    Internos 1

    Forholte 1

    Gemini 1

    Verburg 1

    MHV 1

    Iason 1

    Leudal 1

    Dongen 1

    Hercules 1

    Westsite 1

    E&A 1

    Hellas 2

    Succes allemaal.

  • Handbalster

    Kampioen Gemini.

    Degradatie Dongen en Hellas 2

  • Brabant

    Vond Gemini afgelopen seizoen al echt sterk, maar wat gaan ze tegen de andere toppers zoals Internos, en Forholte doen?

    Dat Dongen eruit vliegt geloof ik niet.

    Heb die zien spelen en denk dat ze makkelijk in de middenmoot mee kunnen draaien.

  • Zeker?

    Gemini? Zeker?

    Ik geef foreholte meeste kans!

  • Frans

    Foreholte met overmacht..

  • Vakantie

    Oleg Boiko wordt de nieuwe hoofdtrainer voor de dames van E&A.

    Denk dat E&A ook serieus mee gaat doen voor de titel, met zo een toptrainer!

    Dus dat zijn al 4ploegen (Forholte, Gemini, Internos en E&A) die in aanmerking komen voor de titel!!!

    Dat gaat leuk worden.

  • haha@hotmail.com

    Da's de beste grap in lange tijd. Boiko en Arnhems handbal hebben een ding gemeen: “has been”. Zoetermeer en Voorhout…gaan de dienst uitmaken, beste team met keeper tegen individuele klasse. Lukt het om in Voorhout een team te smeden?

  • inderdaaderggrappig

    Inderdaad erg grappig. Vorig jaar heeft hij op geen enkele wijze rekening willen houden met (door blessures geteisterde) dames 1, naar bedtuur zelfs dreigen A-meiden mee te nemen naar Swift en nu de A gedwongen terug getrokken moet worden en er geen trainers in deze functie willen stappen wordt hij doorgeschoven en zijn het team en trainer tot er elkaar veroordeeld. Nee dat is een goede basis om te presteren XD Iets wat men, van horen zeggen, overigens minder belangrijk is gaan vinden daar in Arnhem. Groep schijnt vooral bij elkaar te willen blijven en gezelligheid na te streven. Dit is geen beleid maar de enige en minst slechte optie, vol tegenstellingen, lijkt.. We zullen het zien!

  • kastplant

    In arnhem kunnen ze 1 ding goed das zeiken! En spelers leveren doe je in overleg denk ik aangezien er vanuit het bestuur en uit de trainer van het 1ste geen communicatie komt snap ik het wel dat hij weigerden en daarbij als je 9 speelsters heb op landelijke klasse en je moet telkens afstaan kan je toch ook niets in de eigen competitie!

  • Arnhem 1

    Nee dat gebrek aan communicatie zal aan anderen liggen en niet aan het communicatieve wonder Oleg Boiko..

    I rest my case….