Dames Tweede Divisie B

  • Lans breken

    Ik wil graag een lans breken voor Dongen en IASON.

    Dongen, gepromoveerd uit Hoofdklasse C is een zeer behoorlijke (jonge)ploeg met een nieuwe, zeer gekwalificeerde (top) trainer ; Jean Troquet. Zowel ploeg als gelouterde trainer zullen in deze 2e divisie zeer zeker een waardig team en tegenstander zijn. Zou me zeer verwonderen als deze dames onder plek 10 eindigen.

    IASON, uistekende ploeg. Trainster vertrokken. ( Miranda ), maar ploeg zo goed als kompleet gebleven dacht ik. Nieuwe trainer voor mij (nog) een onbekende. Ik kan mij ook hier niet voorstellen dat deze ploeg nu in degradatie nood zou gaan verkeren.

    Een fijne Competitie gewenst allen !

  • Kuifje

    Leudal ook nieuwe trainster. ( Katalin Szilágyi)

    Als speelster was ze een topper op hoog niveau en heeft veel ervaring.

    Zou wel eens een ommekeer kunnen geven in positieve zin!!!

    :)

  • opmerkelijk

    Wat heeft deze gelouterde trainer de laatste jaren gepresteerd , zie hem overal 1 jaar blijven..

  • spannend!

    De tweede divisie was vorig jaar een half seizoen lang niet spannend en VELO leek het makkelijk uit te gaan spelen. Even werd het weer spannend toen Gemini en Verburch dichterbij kwamen, maar echt spannend is het nooit geweest bovenin! Onderin wel heel het seizoen, tot aan de spectaculaire ontknoping toe!

    Dit jaar hoop ik dat er langer strijd bovenin is, vooral tussen Gemini en Foreholte verwacht ik die.

    Onderin zal het spannend blijven, en dat is altijd leuk, want dan gaan de wedstrijden altijd ergens om!

  • Verrassing

    Denk dat Westsite gaat verrassen!

  • verrassing?

    Hoezo…………. hebben ze nieuwe speelsters ???

    Internos gaat meedoen in de top3

  • Vraagteken

    Grote vraag is hoe het er bij Internos voorstaat. Veel geluiden gehoord dat het team uit elkaar valt of in elk geval een aantal speelsters kwijt is. Kunnen ze dit gat met jeugd vullen? Of zijn er nieuwe aanwinsten in Etten-Leur?

  • Vraagteken?

    Zoals?

  • nog zo lang

    Het is nog meer dan 1.5 maand voordat deze competitie start, veel teams hebben nog geen wedstrijd gespeeld, dus hoe kunnen we nu al zeggen wie er gaan degraderen en wie kampioen kunnen worden?

    Is Gemini nou echt zo goed?

    Westsite….vanuit de 2e divisie A… wat zegt dat?

    Internos is niet voor niets gedegradeerd terwijl er ook teams als Nieuwegein in de competitie zitten, en er zijn veel speelsters weg!?

    Foreholte met een coach van rond de 20 jaar, kan dat goed gaan?

    Dongen als promovendus gelijk afschrijven?

    Wat doen de limburgse ploegen?

    Verburch ingestort? Maar hebben altijd een degelijke jeugd?

    Zoveel vraagtekens nog, dus voorspellingen nu doen is wel gewaagd. Of zijn er mensen die vraagtekens weg kunnen nemen?

  • Trainer Foreholte

    hohoho, 24 al!

    Dat vraagteken kan ik alvast wegnemen ;)