Dames Tweede Divisie B

  • Strom

    Dongen degraderen? Dat geloof ik echt niet.

    Ze hebben echt een goeie jonge talentvolle ploeg en daarbij nog een top trainer.

    Heb Dongen vorig seizoen zien spelen en stond ervan te kijken.

    Dus dat kan alleen maar beter worden.

    Dan Forholte …… ja als je zo dik van de kampioen Velo wint, dan kan je wat lijkt mij.

    Dus schat ik dat ze de titel gaan pakken.

    Of Gemini en Internos kunnen dit misschien als enige tegen gaan.

    Maar als er bij Internos mensen weg zijn dan zal het denk ik saai worden bovenin.

  • Glazen Bol

    Afgaande op een oefenwedstrijdje tegen de kampioen van het vorige seizoen zal foreholte kampioen worden met overmacht en het jaar daarop ook kampioen worden in de eerste divisie!

    Nu even serieus. Als Internos, zoals hier beweerd wordt, veel speelsters (kwaliteit?) gaat inleveren, zal Foreholte de grootste kans maken schat ik zo in.2 seizoenen geleden gedegradeerd uit de 1e divisie, maar kwalitatief goede speelsters zijn behouden gebleven.( ervaring en veel kwaliteit in de ploeg) Het is moeilijk inschatten wat nieuwkomer Dongen gaat doen. Direct voor de eerste plaats gaan spelen lijkt mij niet logisch, maar wie weet. Gemini is een gevaarlijke outsider en Hercules heeft plannen om voor het kampioenschap te gaan. Gezien de stand van vorig seizoen moet er daar wel wat gaan gebeuren. De trainer hebben ze er voor.

  • Dranstrako

    E&A gaat het veel moeilijker krijgen dan ze denken!

  • Ann

    Ik ben benieuwd wat E&A dan denkt (aangezien ik hier nog niets over heb kunnen lezen) en waarom jij denkt dat ze het veel moeilijker gaan krijgen?

  • Internos

    Ik heb gehoord dat internos dit jaar uit een erg jong team bestaat. Veel A en B meiden.

    Dit kan tot een leuk team uitgroeien maar ik denk dit jaar nog te vroeg.

  • Benieuwd

    De eerst ronde op 4 en 5 oktober.

    Verburch - Westsite

    Foreholte - Leudal

    E & A - Gemini

    Hercules - Hellas 2

    Dongen - Internos

    M.H.V. - Iason

  • @benieuwd

    De voorbereiding is even bezig, zijn de diagnoses al wat bijgesteld.