Haha, Smeichel, zo was het niet bedoeld, sorry. Ja tuurlijk, bartek bij bevo of haroxd. En Harry Heroine, Dormagen is DHC Rheinland geworden. Mij lijkt dat het TUS Nettelstadt Lubbecke wordt, of heel mss Rheinland of Balingen of Minden ofzo.
smeichel
Misschien zelfs nog SC Magdeburg?
Hij is er eerder mee inverband mee gebracht!
Handballer
Maar Magdeburg heeft, lijkt mij, genoeg opbouwers. Maar wie weet willen ze wel een topvervanger voor Kabengele.
speler222
Misschien dat hij bij Bevo gewoon alleen heeft meegetraind, vroeger deed Bartek dit ook bij Tachos wanneer hij in Nederland was en woonde zijn vriendin vroeger niet in R'dam?
Mossel
Kerel wat een openbaring!!!!
Dat doet menig bundesliga speler dus zo raar is dat nou ook weer niet hoor!
Handballer
Haha, hij traint op dit moment bij Lubbecke heb ik begrepen. Hij zal ook wel daar tekenen. Tuurlijk, Bartek Konitz bij BEVO trainen, daar krijgt hij een beetje tegenstand misschien van Ron Klemann en de rest kan zijn niveau totaal niet aan.
wasbaer
Jammer dat Bartek zelf geen reactie geeft. Hij is normaal vaak aanwezig op het forum.
Je hoeft er toch geen geheim van te maken waar je gaat spelen ? Kom op Bartek, laat wat van je horen.
Smeichel
Mijn gok blijft: Bartek -> Lubbecke
Bult -> Berlin (kost berlijn niks aangezien Kielce nog 2 jaar geld moet betalen)
Handballer
Is dat van Bult ook een gokje of is dat zeker? Ik denk ook Bartek naar Nettelstadt.
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!