Is al duidelijk wat Bartek gaat doen? Het zal wel Bundesliga worden, maar welke club? En ik heb een gerucht gehoord(kan iemand dit mss bevestigen) dat Mark Bult per direct ook uit Kielce weg moet.
toch pas in 2011? Jurecki en Szmal. Daarom dacht ik dat het gerucht van Bult wel zou kunnen kloppen. Kielce gaat volgensmij nu een ploeg van oude Polen die niet meer bundesliga kunnen/willen spelen. Net als Jurasik, heel goede handballer alleen een paar kilo´s te veel. En ze hebben al zoveel spelers daar, die blijven maar kopen. Daarom dacht ik: mss moet mark weg en dan is er geld voor andere polen.
Jurecki is idd naar Kielce, maar kielce moest daarvoor betalen dus ik dacht dat ze misschien bartek ervoor zouden ruilen.
Kielce bouwt aan een ploeg met niet oud poolse bundesliga spelers maar met poolse internationals. Jurasik is ook nog steeds international geloof ik. Maar ze halen wel steeds meer polen terug.
Jammer dat die Nederlandse Top-man achter het kielce verhaal niet een Nederlandse club helpt!
Wat zou die dan willen? Niemand wil toch in de Nederlandse competitie spelen? En je hebt er nooit genoeg voor zon superploeg te bouwen, Polen lopen er genoeg rond in Duitsland. Wie wil je in zon nederlandse ploeg zetten? Van Olphen, Schmetz, Vink, Eijlers mss. en dan houdt het toch ook op met de oudere spelers? En bovengenoemden willen toch niet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?