Regio C heren

• regio c

Snelwiek zal gewoon in de Regio B spelen net als vorig jaar.

• Qua

Wat ik hoorde trainen die bij Westlandia, dus die zullen daar ongetwijfeld gaan spelen, over die overschrijving zou ik me niet te druk maken, die komen er toch wel door.

Snelwiek nu weer in de Regioklasse B, als ze dat gat dan maar opvullen, lijkt me dat niet iedereen er zin in heeft om om de zoveel tijd een weekend vrij te zijn.

En Hellas zal lekker bovenin meedaaien en punten afsnoepen van iedereen die zich de illusie waant bovenin mee te draaien.

Volgens mij vind Hellas het wel best in die regioklasse, die hoofdklasse vorig jaar daar werden ze ook niet veel wijzer van, zeker niet gezien de hoeveelheid selectiespelers voor 1 en 2, en de plek die ze nu innemen. Volgens mij wil Hellas gewoo Regioklasse blijven spelen maar zeg nooit nooit.

Over die keeper, Versterking nee(nog niet, maar die jongen zal ongetwijfeld beter worden over het seizoen, 1tje voor de toekomst.

Tussen de overschrijvingen staat trouwens Xaveer Obbens van Hellas naar DWS?? Maar dat noem ik nou geen versterking, die is topzwaar(de laatste x dat ik die zag). Die hadden ze beter bij hellas kunnen houden voor het 3de.

Verder nog nieuws?

• lol

die xaveer weet ook niet wat ie wil, 4 clubs in 3 jaar ofzo?

• Iorgo

Overschrijving Richard Rijkens van Hellas naar HWC. Toch niet om te spelen? Langs de lijn is ie veel beter…..

Hellas 3 met Joris Witjens. Die is toch altijd geblesseerd of gaat ie alleen pingels nemen?

Bij EHC gaat nog een (bruin) sterretje weg, Daan Kulker. Weg kampioenschap!!

• tinus

hellas 3 is versterkt met oud 1ste team spelers dus zijn zeker kanshebber.

• Aretteretet

He Joris,

Ga je nou berichten over jezelf posten ?!?

Grtz Serge

• Pjotr

Hey Serge,

doe jij mee bij ventura 2 dit jaar, want dan worden jullie zeker kampioen!

• curve

zeeker weten met hem erbij wordt ventura kampioen.

sublieme passes naar de cirkel!!

• Aretteretet

Kijk wel uit :-). dacht dat jij ook wel terug zou komen nu we een 3de hebben met Koning, Klok Hjal etc..

• Pjotr

Aah de droom om in dat wereldteam te spelen koester ik nog steeds hoor, dit jaar eerst maar eens kijken hoe het knietje het houdt.

Het toeval wil dat ik zondagmiddag in Schiedam ben, dus heb je niets te doen, kom ff een drankje doen met pjotr