Snelwiek zal gewoon in de Regio B spelen net als vorig jaar.
Wat ik hoorde trainen die bij Westlandia, dus die zullen daar ongetwijfeld gaan spelen, over die overschrijving zou ik me niet te druk maken, die komen er toch wel door.
Snelwiek nu weer in de Regioklasse B, als ze dat gat dan maar opvullen, lijkt me dat niet iedereen er zin in heeft om om de zoveel tijd een weekend vrij te zijn.
En Hellas zal lekker bovenin meedaaien en punten afsnoepen van iedereen die zich de illusie waant bovenin mee te draaien.
Volgens mij vind Hellas het wel best in die regioklasse, die hoofdklasse vorig jaar daar werden ze ook niet veel wijzer van, zeker niet gezien de hoeveelheid selectiespelers voor 1 en 2, en de plek die ze nu innemen. Volgens mij wil Hellas gewoo Regioklasse blijven spelen maar zeg nooit nooit.
Over die keeper, Versterking nee(nog niet, maar die jongen zal ongetwijfeld beter worden over het seizoen, 1tje voor de toekomst.
Tussen de overschrijvingen staat trouwens Xaveer Obbens van Hellas naar DWS?? Maar dat noem ik nou geen versterking, die is topzwaar(de laatste x dat ik die zag). Die hadden ze beter bij hellas kunnen houden voor het 3de.
Verder nog nieuws?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?