Al die oude verhalen over SOS.
Jongens hou eens op, ik vind dat je moet kijken naar de huidige prestaties, SOS vind ik, is hard bezig zich naar buiten toe goed te presenteren.
ik denk dat die jongens graag terug willen naar de hoofdklasse(als is het makkelijker om in de hoofdlasse te blijven dan om er in terug te komen)
ik denk dat we SOS moeten beoordelen op wat we dit seizoen van ze gaan zien.
Verder. voor alle ploegen 3 lastige teams. De oude ervaren rotten in de regioklasse Hellas, Hercules en Saturnus.
dat zijn de ploegen die van de bovenste kunnen winnen om zo punten af te snoepen, maar ook van die “ kleinere” Ploegen kunnen verliezen.
SOS en DWS meest handballend denk ik maar die zullen ongetwijfeld punten gaan verspelen, maar gezien het verleden altijd bovenin meedraaiend.
Oliveo ken ik niet goed genoeg, maar die Hal zal ze zeker een thuisvoordeel geven.
Ehc verliest zijn trainer die de ploeg de laatste jaren toch beter heeft laten handballen, dat zullen ze moeten zien op te vangen.
Ventura 2, de oudere ervaren venturianen met waarschijnlijk Bernard in het doel.
Westlandia is een ploeg die van iedereen kunnen winnen maar ook van iedereen kunnen verliezen, wat trouwens ook voor Savosa geld.
Snelwiek is een ploeg om rekening mee te houden, dit is een ploeg die kan verassen, als dit de ploeg is die vorig jaar in de regioklasse B speelde, dan is dit een leuke ploeg met 2 trainers die de jongens kennen en ze goed/beter laten handballen.
HWC, tja, hwc. ik heb echt geen idee over de ploeg van hwc, het is een ploeg met een redelijk vaste kern waar er een aantal gestopt zijn afgelopen seizoen, dus ik verwacht er weinig van, misschien kunnen ze me verassen.
Kan iemand mij eigenlijk vertellen wie zich er versterkt hebben en wie de ploeg redelijk stabiel hebben gehouden. Misschien kan ik daarna mijn prognose bijstellen.
At last,
Het word een leuke competitie, met weer een Ventura - DWS, met wedstrijden waarin het harsgebruik beslissend gaat zijn, Toch oliveo?
Wedstrijden op het scherpst van de snede, wedstrijden met scheidsrechters die ons de wedstrijd door leiden(we hebben er naar te luisteren dus allemaal je muil dicht;))
Wedstrijden op zondag en op zaterdag(heerlijk) en ik verwacht natuurlijk ellenlange prognoses en voorspellingen zoals ik jaren gewend ben.
Ohja, de bovenste 3 voor dit seizoen, volgorde laat ik aan hun , DWS, SOS en Snelwiek