Regio C heren

• klapper de klap

Zinvolle opmerking jantje… Zeg dan niks!

Kampioenskandidaten: Hercules 3, Hellas 3 en SOS. Hercules afgelopen seizoen de beste van de rest (Heerle de sterkste). Die zijn er nu uit, dus moet lukken al worden ze weer een jaartje ouder… Maar dat mag Heineken en zijn mannen zich toch niet minder maken!? Of kan tinus verklaren waarom Hellas 3 kampioen wordt?

Degradatiekandidaat: Ventura 2. Gebaseerd op het feit dat ze als de onder Oliveo en HVV zijn geëindigd in de eerste klasse, misschien krijgen ze wat overschotten van het eerste en dan kan het gaan stunten…

• klapper de klap

Degradatiekandidaat: Ventura 2. Gebaseerd op het feit dat ze afgelopen seizoen onder Oliveo en HVV zijn geëindigd in de eerste klasse. Misschien krijgen ze wat overschotten van het eerste en dan kan het gaan stunten..

• Knuppel

Bovenin kan er net als vorig jaar elke week stuivertje worden gewisseld voor het kampioenschap (alleen heerle was redelijk constant)…

Verwacht dat snelwiek ook kan verrassen, neem aan dat dit team weer het team is dat vorig jaar in regio B speelde? zo ja, zullen ze ook bovenin meespelen..

Favorieten voor mij zijn toch SOS en DWS, beide bij vlagen heetgebakkerd, maar ook beide met goede handballers in de gelederen!

Degradatie zal tussen ventura en oliveo gaan… de overige ploegen zullen waarschijnlijk net als vorig jaar een middenmoot van 8 ploegen vormen waarbij iedereen van elkaar kan en zal winnen!

Op naar weer een mooi seizoen!

• Jakob

Savosa en Westlandia kunnen ook mee gaan doen om het kampioenschap.

• jantje

Denk zeker dat dws en savosa kansen hebben op het kampioenschap

wat te denken van hercules en meneer Heineken worden alleen maar ouder

die willen geen kampioen meer worden

westlandia is niet een ploeg die constant is en raken heel snel gefrustreerd,

vorigjaar tegen heerle zelf twee mogen ervaren.

Sos heeft niet de ervaring om dit jaar al door te breken.

daarbij ook nog het nivo van de koppels ik weet het dus echt niet.

• STRIKE

SOS/Kwieksport met 2 vingers in de neus kampioen, lopen die oudjes van de vloer! En hebben de nodige ervaring opgedaan in de afgelopen seizoenen om de jongere teams in toom te houden.

Degradatie Ventura2 en Snelwiek

• rodvlhl

SOS zal geen kampioen worden.. kansloos gedegradeerd uit de hoofdklasse B. Ik weet trouwens niet wat daar in het water zit, maar iedereen daar is aggressief en heetgebakerd. 1 tegenslag en het halve team zit aan de kant + een gebod om alle thuis wedstrijden uit te spelen… we hebben het allemaal al eens een keer gezien.. niet zo moeilijk om hun te verslaan

• fred

SOS wordt niet met twee vingers in de neus kampioen, wel zullen we er om strijden.

Hellas 3 & Hercules 3 gaan zeker meedoen voor het kampioenschap, al heb ik Hercules 3 niet zien spelen maar ik heb goede verhalen gehoord.

Hellas 3 is een goed team met erg veel ervaring.

EHC tegenstrijdige berichten maar talent hebben ze zeker.

Rod, ik weet niet in welk team je zit maar wij zijn niet kansloos gedegradeerd. We zijn het hele jaar niet compleet geweest en we hebben in de eerste seizoens helft te veel punten laten liggen. Jammer want hoofdklasse B is een leuke competitie omdat iedereen qua niveau dicht bij elkaar zit.

• Qua

Al die oude verhalen over SOS.

Jongens hou eens op, ik vind dat je moet kijken naar de huidige prestaties, SOS vind ik, is hard bezig zich naar buiten toe goed te presenteren.

ik denk dat die jongens graag terug willen naar de hoofdklasse(als is het makkelijker om in de hoofdlasse te blijven dan om er in terug te komen)

ik denk dat we SOS moeten beoordelen op wat we dit seizoen van ze gaan zien.

Verder. voor alle ploegen 3 lastige teams. De oude ervaren rotten in de regioklasse Hellas, Hercules en Saturnus.

dat zijn de ploegen die van de bovenste kunnen winnen om zo punten af te snoepen, maar ook van die “ kleinere” Ploegen kunnen verliezen.

SOS en DWS meest handballend denk ik maar die zullen ongetwijfeld punten gaan verspelen, maar gezien het verleden altijd bovenin meedraaiend.

Oliveo ken ik niet goed genoeg, maar die Hal zal ze zeker een thuisvoordeel geven.

Ehc verliest zijn trainer die de ploeg de laatste jaren toch beter heeft laten handballen, dat zullen ze moeten zien op te vangen.

Ventura 2, de oudere ervaren venturianen met waarschijnlijk Bernard in het doel.

Westlandia is een ploeg die van iedereen kunnen winnen maar ook van iedereen kunnen verliezen, wat trouwens ook voor Savosa geld.

Snelwiek is een ploeg om rekening mee te houden, dit is een ploeg die kan verassen, als dit de ploeg is die vorig jaar in de regioklasse B speelde, dan is dit een leuke ploeg met 2 trainers die de jongens kennen en ze goed/beter laten handballen.

HWC, tja, hwc. ik heb echt geen idee over de ploeg van hwc, het is een ploeg met een redelijk vaste kern waar er een aantal gestopt zijn afgelopen seizoen, dus ik verwacht er weinig van, misschien kunnen ze me verassen.

Kan iemand mij eigenlijk vertellen wie zich er versterkt hebben en wie de ploeg redelijk stabiel hebben gehouden. Misschien kan ik daarna mijn prognose bijstellen.

At last,

Het word een leuke competitie, met weer een Ventura - DWS, met wedstrijden waarin het harsgebruik beslissend gaat zijn, Toch oliveo?

Wedstrijden op het scherpst van de snede, wedstrijden met scheidsrechters die ons de wedstrijd door leiden(we hebben er naar te luisteren dus allemaal je muil dicht;))

Wedstrijden op zondag en op zaterdag(heerlijk) en ik verwacht natuurlijk ellenlange prognoses en voorspellingen zoals ik jaren gewend ben.

Ohja, de bovenste 3 voor dit seizoen, volgorde laat ik aan hun , DWS, SOS en Snelwiek

• haha

Ik denk niet dat bernard op het doel staat bij ventura 2… alle oude rotten zitten tegenwoordig samen in een lager team geloof ik.. verder denk ik niet dat oliveo de enige ploeg is waar geen hars gebruikt mag worden. en dat hars verhaal van een paar jaar geleden tegen westlandia.. volgens mij stonden ze toen volledig in hun recht