Denk niet dat die naar het buitenland gaat, denk dat die gewoon een jaar fit wilt blijven waarheen heb ik geen idee.
De reden is heel makkelijk heb ik gehoord de technisch directeur is een praatjesmaker.
Natuurlijk train je bij het 2e niet zoveel als bij het 1e…
Het eerste van E&O traint 8x in de week!
Denk dat hij bij het 2e een x of 3 gaat trainen wat me meer dan genoeg lijkt voor de hoofdklasse!
Jij hebt er niet veel kaas van gegeten of wel? al jouw posts slaan ongeveer nergens op!
Natuurlijk train je bij het 2e niet zoveel als bij het 1e?????? Wat is daar natuurlijk aan???
Vind het eerder abnormaal / niet gezond als dat gebeurt.
Het 2e hoort een springplank te zijn naar het 1e toe, en niet een team wat er maar bij hangt.
Dus zo “natuurlijk” is dat helemaal niet!
Dus als het 2e degradeert naar de regioklasse dan hoeven ze nog maar 1x per week te trainen, onder het mom van: “dat lijkt me meer dan genoeg voor de regioklasse” ?
Als het 2e gewoon 8x per week had getraind hadden ze de vervangers misschien gewoon uit het 2e kunnen halen.
Het tweede traint ook gewoon 8x in de week voor de jongens die zich nog richten op een carriere in de handbal.
Maar voor jongens zoals vincent schimmel, peter witting en in dit geval JG mulder worden er uitzonderingen gemaakt!
Want welke persoon van 30 jaar kan 8x in de week nog combineren met een normale baan? Niemand!
Dus het tweede traint gewoon net zoveel als het eerste en hangt er dus niet bij er worden alleen uitzonderingen gemaakt voor spelers die hun sporen al hebben verdiend en dit niet meer nodig hebben!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?