Leegloop E&O, welke spelers moeten gehaald worden??

• smeichel

Na het vertrek van Jan Gerald Mulder, Joeri Verjans, Remco Hagen, Roelof Smeenge en Merijn de Vos moeten er weer nieuwe spelers naar Emmen komen, voor welke spelers die nog vrij zijn van club zouden jullie kiezen?

• Tjonge

Volgens mij als je begroting flink is geslonken moet je volgens mij vanuit je eigen jeugd te werk gaan. Dan maar 1 of 2 jaar voor de plaats 4 t/m 8 spelen! Als de begroting met een ton is gedaald vind ik het ook onbegrijpelijk dat je een trainer haalt die voor iedere training en wedstrijd (5x in de week) 160 km heen en 160 km terug moet rijden.

Heel seizoen tel uit je winst!!! Of niet…

Nee E&O maakt een flinke stap terug t.o.v dit seizoen. De dames van E&O staan er beter voor lijkt me…

Let maar op die van Schie gaat ook nog weg!!

Gaat met E&O hetzelfde gebeuren als met Hellas vorig jaar??

• scheids

Is dat wat je als club moet willen wanneer je Portengen voor 1 of 2 jaar binnen haalt en het daarna bergafwaarts gaat???

• smeichel

Lekker off topic..

Kermit, ben het het met je eens.. maar ik denk dat ze daar zelfs te weinig goede jeugd voor hebben.

• Toeschouwer

Dat denk ik ook Smeichel.. misschien moeten ze gaan shoppen bij buurman Hurry Up ?? B) ;)

• GS

scheids Schreef:

——————————————————-

> Is dat wat je als club moet willen wanneer je

> Portengen voor 1 of 2 jaar binnen haalt en het

> daarna bergafwaarts gaat???

Bij Volendam ging het prima en toen was het spel heel erg afhankelijk van Beers en Kersten. Nu is het daar zelfs beter onder Vlijm.

Bij Hellas en E&O zal het bestuur de zaken minder goed voor elkaar hebben. Trainers zijn passanten. Beleid maakt de club.

• deksels

Ook Volendam krijgt straks te maken met een leegloop, als het maar even minder gaat,Ook te veel jongens van buitenaf, maar die zijn wel weer bezig met een eigen jeugd opbouw.. Het zal volgend jaar geen spannende competitie worden tegen de junioren van Aalsmeer en verder wat bij elkaar geraapte teams.. Voldendam makkie!

• Harry Heroine

Waar gaat Jan Gerald Mulder eigenlijk heen?

• smeichel

Doet een stapje terug, heren 2.

• klaagzanger

waarom gaat remco hagen eigenlijk weer weg bij E&O? Gaat ie weer naar het buitenland om daar op de bank te zitten of gaat ie eerst n jaartje proberen fit te worden thuis?