IASON-toernooi

• ssjoerd

super sjiek figuur van een ploppie ik plopzak je zometeen wel eve

denk je dat het weinig geld kost om uberhaupt al naar toernooien te gaan en eten in te slaan en alles en gaan we ook nog lekker geld betalen dat hv iason wat in hun eigen zak gaat steken zo verneuk je dus alles. maarja jij zal je wel met de rest van de organisatie gaan aftrekke in een lekker warm bedje en dronke worden van een dubbel fris met prik. bier hoort bij de toernooien en daar ga je geen geld voor vragen dat is gewoon onredelijk

gaat 't is een geile hoer en ga hem verkrachten in de tent en lekker plopzakken

• B-Laro

ssjoerd, bedankt voor je constructieve bijdrage aan deze inhoudelijke discussie!

Zou je een filmpje willen plaatsen voor de mensen die niet weten wat plopzakken is? (tu)

Succes met de voorbereiding allemaal!

(Ik denk dat wij een kratje opofferen om de rest mee naar binnen te nemen :)-D)

• junior

geheid dat het nu lang leve de whisky gaat worden voor de meeste mensen:)

en daarvan krijg je iets grotere problemen als met bier

bier komt er bij te veel namelijk gewoon uit, en das niet zo heel erg..

whisky en andere sterke troep kost je een ritje naar het ziekenhuis, als het daar bij blijft..

lekker slim hoor!

• joker

B-laro; is het niet ploMpzakken?

• Ja

Volgens je moeder wel ja.

• broccoli

wat ben jij een azijnpisser en een verwend mannetje .. heb je wel eens een toernooi georganiseerd? weet je wel hoeveel mensen vrijwillig bezig zijn om het al die handballers naar hun zin te maken … ? en dan ga jij hier zitten azijnpissen op dit toernooi.

Iason toernooi vertegenwoordigd het grootste veldhandbal toernooi, waarvan in limburg nog velen plaatsvinden (Beek / Muntergeleen / Heythuysen / ga maar door). Deze samen vormen een BELANGRIJKE en niet te onderschatten onderdeel van de handbal CULTUUR!

• Joseph

Ach broccoli hou toch op. Denk je dat een dergelijk toernooi voor de mensen die erheen gaan geen geld kost? Niet iedereen die naar een toernooi komt heeft ofwel een rijke pappie of een goede baan. Hoe dacht jij er vroeger over?

Hiernaast vraag ik me af wat er nu heerlijker is dan in de zon een biertje te drinken met je maten? Een fatsoendelijk biertje welteverstaan. Die meuk wat in de tent bij IASON geschonken wordt is nauwelijks bier te noemen, laat staan het prachtige bier wat ons nu op de camping aangeboden wordt. Waarom denk je dat ze ons Primus willen verkopen in plaats van een B- of A-merk?

Hiernaast ben ik het eens met Junior. De afgelopen jaren is de organisatie alleen maar bezig geweest met meer kinderachtige redenen te bedenken om mensen met eigen voorzieningen te weren. IASON zou eens een voorbeeld moeten nemen aan het Leudal of Zwart-Wit toernooi. Hier zijn nooit problemen en de sfeer is er de afgelopen jaren behoorlijk beter geweest! Misschien eens de hand in de eigen boezem steken?

• gaat het?

juist, je kan wel de meester uit gaan hangen wat schiet het op nu gaat iedereen de stoute regeltjes overtreden en loopt het alleen nog verder uit de hand… en ga een beetje zielig doen hoeveel werk het allemaal wel niet kost om zo'n toernooi te organiseren, gaat het? oooh :( ga je lekker een potje mopsen met je andere vrijwilligers en laat de echte toernooiliefhebbers lekker hun gang gaan.. ik wil je trouwens ook nog wel even laten zien op een filmpje hoe ik je moeder gister geplopzakt heb…. :(

• B-Laro

Joker, totally right!

Maaaaar de spelfout van ssjoerd heb ik voor de duidelijkheid meegenomen in mijn antwoord ;-)

• B-Laro

Joseph, correctie: in Leudal dit jaar 3 vechtpartijtjes gezien op zaterdagavond bij het leeglopen van de feesttent.