IASON-toernooi

• gaat het?

tsja, respect voor je bericht! ik sluit me helemaal bij je aan..

• junior

het toernooi is er puur om winst te maken

en alle regels die ze uit naam van de brandweer en gemeente verzinnen is de grootste bull-shit.

aangezien je overal je eigen drank mag meenemen naar een toernooi, en alleen op iason niet

je mag overal een aggregaat meenemen, op iason niet

ja eentje van anderhalf kw op benzine, die je ieder uur moet bijvullen, lekker veilig hoor!

brandgevaar noemen ze als reden

een 6kw diesel aggregaat met brandbekleding die je een keer per 24 uur moet vullen is toch wel iets veiliger..

vooral omdat diesel niet ontbrand, dampen wel, of onder hoge druk misschien oke,

maar een jerrycan benzine ontploft..

• ploppie

Stelletje zure krakenbijtertjes allemaal op dit forum. Neem een piepschuim kist mee vol met schaafijs. Dit blijft een dag of 4 koud/ bevroren. Probleem opgelost toch? Ga nou niet lopen janken over een euro voor een blikkie bier, want dan moet je gewoon thuis blijven en niet dat roteind richting Parijs gaan rijden. In de kroeg betaal je toch ook lachend 2 of 3 euro voor een GLAS bier, of niet? Je kunt hoog of laag springen, maar het besluit blijft vast staan en door dit gelul verandert het echt niet. 12 reacties binnen een dag hoe belachelijk het wel niet is dat je niets meer mee mag nemen. Betaal vooraf iedereen 50 euro en je kunt je helemaal de %!#@* zuipen. Loop niet te piepen en ga gewoon heen en heb lol.

Amen

• gaat het?

wat ben jij voor 'n chique jongen? het zoontje van het hoofd van de organisatie?

• supporter ploppie

Inderdaad, een stelletje sure kruikezijkers zijn het ook nog. Zelluf alleen maar voor het goejekoopste profiteren. En zelluf een handje uitsteken? Ho maar. Lekker lamsuipen van enkelt zelluf getapte pilzen. Hou toch gauw op. Zet met je eige cluppie eens een tent op, dan weet je wat er allemaal gebeure moet. Idd, kost moeite, zal dus niet doorgaan.

• B-Laro

Waarom is dit een topic waard? Ja schudden, nee doen. Life's easy…

Tot volgende week!

• gast

Ik voel de grote smokkel campagne aankomen:P wie knikkert het meeste eigen drank naar binnen :P en hoe gaan we het aanpakken :P

• iason feestvierder

Triest, diep triest. Ik heb al na zitten te denken over onze smokkelcampagne. We kunnen bijvoorbeeld een pak Dubbel Fris pakken en daarin bier inschenken :D of sterke drank.

Niet te controleren >:D<

• redhed@msn.nl

Toch wel een beetje raar in zo,n groot PVV bolwerk, het moet daar toch nu leve de vrijheid zijn.

• ssjoerd

super sjiek figuur van een ploppie ik plopzak je zometeen wel eve

denk je dat het weinig geld kost om uberhaupt al naar toernooien te gaan en eten in te slaan en alles en gaan we ook nog lekker geld betalen dat hv iason wat in hun eigen zak gaat steken zo verneuk je dus alles. maarja jij zal je wel met de rest van de organisatie gaan aftrekke in een lekker warm bedje en dronke worden van een dubbel fris met prik. bier hoort bij de toernooien en daar ga je geen geld voor vragen dat is gewoon onredelijk

gaat 't is een geile hoer en ga hem verkrachten in de tent en lekker plopzakken