THZL ( Lions )fiasco bijna compleet

• hoi ik ben ruig

het is Marijn zijn eigen keuze om naar hurry-up te gaan. Iedereen weet dat hij niet goed genoeg is voor lions, en hij zal zich er wel vet bij gaan voelen dat hij bij hurry-up tegen degradatie zal moeten gaan vechten.

• Fan

Ruig hoor om iemand zo af te zeiken. Laat hem in zijn waarde en als hij deze kans krijgt , waarom niet. Hij leert er iig meer dan in de hoofdklasse.

• hoi ik ben ruig

er zullen inderdaad binnen een paar jaar meerdere spelers vertrekken, maar dit zijn vooral de extreem arrogante spelers van lions 2. ik neem aan dat bijvoorbeeld ene Teun Lemmens (die ook extreem arrogant is) over een paar seizoenen ook limburg wel zal inruilen voor een andere nederlandse club.

• Mossel

Tering, ben jij ongesteld ofso?

Komt geen positief woord uit je mond…

• dus

he ruige volgens mij vind jij elke limburgse speler die uitkomt in jong oranje arrogant? Misschien zou je wat meer respect kunnen hebben voor deze spelers die proberen een goede handballer te worden. Wat maakt het nou uit via welke weg deze jongens dat doen. Wat maakt het nou uit waar iemand vandaan komt en voor welke club die gaat spelen

• nietRR

wat een leuk topic begint dit te worden…

Weten jullie nog meer Lions-spelers die niets kunnen, arrogant zijn of misschien een ander leuk nieuwtje?

Tis zo zwak om iedere keer anoniem op de persoon te spelen

• junior

het leven bestaat uit keuzes, en wat je wilt in je sport en waar en hoe je dat probeert te bereiken moet ieder voor zich kiezen.

en zonder fouten te maken leer je niet.

dus laat iedereen lekker handballen waar die zelf wil, en geef achteraf je mening over hoe je de prestaties vond van die persoon.

een beetje anoniem lopen te zeiken op mensen is waar iedereen goed in is hier, maar een keer met kloppende feiten en beargumenteerde meningen komen is te veel gevraagd.

en dat lopen te klagen over arrogantie is de grootste bull shit, ik ken de meeste jongens van de lions 2, en arrogant zijn ze niet, het zijn gewone normale tieners.

• Peb

Voor een deel hoop ik dat de Lions tegen een muur aanlopen. Hun talentopleiding gaat 100% ten koste van andere clubs in de regio welke een heren afdeling hebben. Dat vind ik zeer jammer.

Het wegkapen van talentjes op steeds jongere leeftijd zorgt ervoor dat meerdere verenigingen niet op niveau kunnen doorbreken, ookal zouden ze het zeer zeker willen.

Aan de andere kant wens ik als handbalfan het beste.. Binnen of buiten limburg..

• hoi ik ben ruig is een sul

hoi ik ben ruig, t maandverband is in de aanbieding bij de etos…

als je wat tegen die spelers van lions twee hebt, en al helemaal tegen de met naam genoemde marijn en teun, zeg dat dan tegen ze onder 4 ogen. Spreek ze er gewoon op aan als jij dat vind. Of ben je gewoon een jaloerse pappa van een minder talentvolle handballer?

grt,

• gaat het?

vind ik ook sul, gaat het wel, zal ik even wat zakdoekjes gaan halen? doe niet zo jaloers en ik ken de jongens van lions 2 heel goed en die zijn echt niet arrogant misschien beetje jaloers dat jij niet zo kan handballen? ooh jammer…. :(

veel plezier in je vooral succesvolle carriere.

gr.