THZL ( Lions )fiasco bijna compleet

• dus

Beetje jammer om zoon jongen af te snauwen,

Marijn is verreweg arrogant hij wil gewoon het beste uit zichzelf halen. Waarom is nou weer iemand arrogant als hij gewoon een goede switch maakt. Verder zal Marijn echt niet alleen eredivisie spelen hij gaat vast en zeker ook zijn minuten maken in het 2e team wat regioklasse speelt. Hij pakt gewoon een kans met 2 handen aan. Waarom worden altijd de jonge talenten gelijk uitgemaakt voor arrogant als ze naar een hoger spelende club gaan? beetje jammer

• Duss

Het is inderdaad zijn goedrecht om een eigen keuze te maken, of mensen het er nou mee eens zijn of niet.

ONTOPIC:

Feit blijft dat het voorbeeld van het vertrekken van Sinkeldam niet aangeeft dat bij de Lions niks te halen valt voor jeugd (betreffende ontwikkeling).

• kenner

Dat is typisch Nederlands, als iemand 2 ballen in de handen speelt van een medespeler is het al een talent.

Kom op, in Nederland kunnen we een en bal van A naar B gooien maar handballen is wat anders.

Dus noem hem geen talent, maar ee leuke speler die denkt het aan te kunnen op het hoogste niveau wat dat dan ook voorstelt hier.

• OokRR

Misschien een verkiezing eeuwige talenten. Voorzetje Roel Adams……wie weet er meer?

• dus

At duss je hebt gelijk dat sommige talenten daar de kans krijgen echter marijn viel hier niet onder

Om in te gaan op talenten Machiel Schepers destijds een grote held bij E&O maar volgens mij speelt ie nu ergens bij een oberliga club

• Maarten

Kunnen we niet bij het onderwerp blijven?

Vind het een beetje belachelijk om zo veel om een nietsbeduidende speler als Marijn te discussieren.

• kevvv

MERLIJN JONGEN!

• smeichel

Machiel lijkt me een heel ander verhaal, heeft in dld een gezin en baan.. en speelt nu onder kretzschmar bij leipzig. Ík voorspel trouwens binnen 2 jaar een hereniging met E&O en Machiel Schepers.

Volgens mij zijn hier wel heel veel mensen die Marijn gaan missen in het zuiden, anders plaats je niet van deze berichten. klinkt als jaloezië dat toch wel weer 1 van de talenten weg loopt. Ik denk dat er nog vele zullen volgen.. Misschien niet dit jaar. dan wel volgend jaar.

ONTOPIC:

Ik denk dat t wel goed komt met de leeuwtjes en de welpen! Wel jammer voor de limburgers dat ze weer niet in de benelux of beneliga spelen.. Volgens mij is dit de enige vereniging die dat echt graag wilt.. ( in nederland )

• supporter.

Lions fiasco bijna compleet?

Voor mij is dat geen vraag meer maar een feit. Zoveel andermans geld, zoveel managers en er dan nog zo weinig van bakken.

Volgens mij wilt ook niemand er spelen. 8 spelers al vertrokken en precies 1 middelmatige speler kunnen binnenhalen. Ik zou zeggen. Provincie draai heel snel die kraan dicht want dit is dweilen met de kraan open.

• ookRR

je bent slecht ingelicht, behalve de onderzoekskosten heeft de provincie nog niks overgemaakt. Het betalen of faciliteren van spelers mag niet met provinciegeld.