Mooie competitie voor volgend jaar!
Wat denk iedereen??
BDC'90 1
BFC 2
Blerick 1
ESC'90 1
Merelfeldia 1
Sittardia 2
Swift 2000 1
Swift 2000 2
Vios 1
Wittenhorst 1
Zwart Wit 1
Swift is al jarenlang aan het jagen op een promotie. Hoorde echter in de wandelgangen dat ze met moeite mensen bijeen krijgen om te trainen. Dat zou ik zelf jammer vinden. Heb jarenlang tegen hun moeten handballen en zeker een leuk team. Variatie tussen techniek en bikkelen, nu met een nieuwe trainer (waar is Diana heen?).
Met alle respect voor de andere teams, denk ik dat swift de meeste kans heeft op kampioenschap. (en die het dan ook daadwerkelijk willen)
Het zal een leuke competitie worden.
een aantal nieuwe teams, Sittardia 2, Vios en Wittenhorst. Een sterk verjongt team van Merefeldia. Het begin van de competitie zal bepalend zijn voor de rest van de competitie. De aanvulling van Blerick 1 naar Blerick 2 vanuit de regioklassse zal ook lekker zijn voor Blerick. Paul Verjans naar Roermond is een goede zet van de TC van Swift.
Swift 1 favoriet, de rest zal strijden om plaats 2 tot en met 12.
Blerick 2 is inderdaad aangevuld met een aantal spelers van HS1 van vorig seizoen, de gemiddelde leeftijd gaat dus flink omlaag.
Wij willen in ieder geval zeker niet voor promotie gaan (als dat al zou kunnen met 1x zaalvoetballen per week…). Eindklassering zal mede afhangen van wie er op het veld staat want dat was vorig seizoen ook iedere week afwachten, de ene keer compleet en de andere keer moest zelfs de begeleider meeballen… Aangezien er maar drie man stoppen en we er circa zes man bijkrijgen hopen we dat de begeleider dit jaar zijn handbalschoenen thuis kan laten !
In mijn ogen dus een goede subtopper met misschien een aantal verrassende uitslagen net zoals vorig seizoen (winst tegen Rapiditas en gelijkspel tegen Swift maar daarentegen ook dik verlies tegen Heerlen en gelijkspel tegen Eksplosion).
Zijn Ognib en Wereldtrainer niet van Zwart-Wit. De stille outsider of de grote leegloop.
Er zijn kapers op de kust die een rol kunnen spelen, maar ik denk dat het inderdaad een competitie van: Wie wil nog kampioen worden, zeker als we horen dat de regioklassen gaan verdwijnen??????? Maak elkaar niets wijs. Maar speel het spel sportief en goed, dan hebben we er wat aan. Kunnen we als publiek misschien nog eens genieten.
PS Zwart-Wit: Waar blijft jullie opdate van de site, dit is echt ouwe troep! Of is het echt al zover, dat niet meer kan. De rest van de 1e klassers: Mooie voorbereiding en sterk seizoen gewenst, een doel: het handballen moet winnen.
Ja ik ben een echte supporter, maar de laatste verhalen en wedstrijden zetten me aan het denken. Zoek iets nieuws?? Waar???? Jammer dat het zo slecht met de spelers gaat, na zo.n prachtig toernooi. Dus organiseren kunnen ze wel in Schinnen, nu nog op de goeie plek spelers en trainers, en de oude garde maar eens echt bedanken (Want dat verdienen ze zeker wel). Begin opnieuw en bouw aan de toekomst, maar wel met jeugd of minstens jongeren die willen. Sta meer open voor elkaar.
Een echte supoorter die jullie trouw blijft, maar bezorg ons aub weer mooi handbal, want dat is ver te zoeken.
Hoopvol: Tsja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?