NK beachhandbal scheveningen

• Piet

Ach kleine regeltjes? Je bent gewoon van een club lid en daarmee mag je mee doen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Het is ook de vraag wat ze/je met het beachhandbal willen. Als je het inderdaad een grappige en vrijblijvende zomersport wil laten zijn is dit een goede oplossing. Als je het serieuzer wil aanpakken zou je toch wat aan regulering moeten doen. Anders krijg je altijd gezeik met competitievervalsing, etc, etc.

Het is alleen wel vervelend dat niemand nu precies weet hoe het zit. Navraag bij de bond levert ook geen duidelijk antwoord. Voor de voorronden wordt bij ons ook gewoon wedstrijdformulieren geeist en ook dat je met je eigen vereniging mee doet.

• alice knol

Ik even weten of je wel met het zelfde team heen mag want in sept begint natuurlijk de competitie maar dan zijn er ook een paar meiden senior geworden maar die willen nog wel graag mee naar het NK. Ze zijn nu nog A-junior.

• marja

het is de bedoeling dat je met de spelers die jullie hebben ingevuld op het wedstrijdformulier voor de voorrondes beach ,naar het NK gaat ongeacht ze dan al in de dames,heren of andere club spelen

• Harry

Het is alleen wel een beetje jammer dat iedere afdeling zijn eigen regels heeft op dit gebied terwijl het een landelijk toernooi is … :(

• haha

Ach dat is misschien dit jaar nog zo. Uiteindelijk zullen de afdelingen toch het beleid van landelijk overnemen op dit gebied. Nu is er misschien nog enige verwarring… volgend jaar niet meer. Ik weet trouwens uit eigen ervaring dat NHV Zuid-Holland erg snel en flexibel was met deze kwestie, waarvoor mijn complimenten en dank

• opbouw

het is wel heel raar dat het nk tijdens het eerste competitie weekend valt van de eredivisie…

dus die speelsters mogen vast niet mee doen…..

• FORE

En sinds wanneer spelen wij op zondag? zolang ik mij kan herinnneren spelen we altijd op zaterdag……….. dus zondags lekker Beachhandballen

• marja

Hoe weet je dit is het programma al bekend dan? Volgens mij spelen alle catagorieen zat EN zondag

• ..handballer..

En ik denk dat eredivisieclubs het ook niet zullen waarderen, wanneer

je mee gaat doen met het NK beach, wat naar mijn mening toch meer

wordt gezien als ‘een leuk uitstapje’. De kans op blessures is natuurlijk

aanwezig, dus daarom zullen ze denk ik niet mee mogen doen.

• promotie

Zijn er al teams bekend die zich geplaatst hebben bij de heren en dames senioren?