NK beachhandbal scheveningen

• heiko

Voorrondes zijn in Hoek van Holland

• Smiegel

Ja lekker is dat, volop in de voorbereiding van het seizoen alweer..!

Reken maar dat veel teams hun voorbereiding hiervoor niet aanpassen..

ZONDE

• zandkorrel

zonde dat het pas in september is.

wat ik hoor is dat veel teams niet zullen mee doen omdat het vlak voor de competitie is en iedereen in voorbereiding is.

• marja

heb van de bond vernomen dat diegenen die op het formulier staan bij de voorrondes beach die mogen alleen meedoen tijdens NK beach in scheveningen.Dus speel je in sep bij de heren maar heb je tijdens de voorrondes A gespeeld mag je in sep meedoen met de A. Was je in juni nog geen lid van je nieuwe vereniging mag je in sep niet meedoen tijdens NK

• haha

ben je op 27 juni A-junior, dan ben je op 5 september ook nog steeds A-junior qua leeftijd dan (waar de club je inschrijft is een tweede, maar ik zou het raar vinden om een A-junior bij de senioren in te schrijven) dus dat is niet zo'n probleem. Ik ben meer benieuwd hoe ze het gaan doen met mensen die zich tussentijds hebben uitgeschreven ivm eventuele verzekeringsdingen

• Piet

Das op zich terrecht. Ik hoorde alleen ook dat je zou mogen beachen voor een ander team dan je in de zaal uitkomt …

• opbouw

ik heb gehoord dat het nk niet in juni gespeeld kan worden omdat er weer een foutje gemaakt is bij het nhv..

want er is nu iets van beach korfbal gepland op de boulevard van scheveningen…. heerlijke..

ik ga over van vereniging..ik speel met me ‘oude’ vereniging de beachhandbal voorrondes.. mochten wij door gaan..

kan ik dan gewoon het nk mee spelen? omdat ik op dat moment dan bij een andere vereniging actief ben…??

• haha

Volgens mij is deelname aan het NK beach dit jaar niet meer club gebonden. Alleen gebonden aan NHV lidmaatschap. Bovendien moet je team bij deelname aan NK hetzelfde team zijn waarmee je je hebt geplaatst in de voorrondes

• bla

ja klopt, dus dat is wel relaxed want dan kun je gewoon een vrienden team inschrijven. Das naar mijn mening ook het ideee van beachhandbal lijkt me. Toernooi hoppen met je vrienden. En dan kunnen we eindelijk is onder de bureaucratie van de bond uitkomen, met al die kleine regeltjes overal. of niet?