Regio D 2010/2011

• regio

UDSV is ingedeeld in de regio C volgend jaar. Daar speelde ze twee jaar geleden volgens mij ook.

• voorspeller

Dames

• Voorspeller

Als ik naar deze teams kijk en dan baseer ik mijn voorspellingen op afgelopen jaar in de regio klasse D dus zonder de nieuwe teams.

Dan denk ik dat NEA kans maakt op de titel, Nieuwegein eindigt in de top 4, JHC eindigt in de top 4 en VZV ook eindigt in de top 4. VZV zal nooit kampioen worden, omdat er begin van het seizoen altijd speelster uit het eerste meedoen en als het einde nadert mogen er geen speelster meer mee doen en dan laten ze punten liggen. Verder denk ik dat Berdos in de middenmoot eindigt, zij spelen namelijk een 6-0 verdediging en veel teams kunnen daar slecht mee omgaan. Als je op snelheid speelt, dan kan je van ze winnen want ze hebben een hele trage omschakeling. 1-op-1 actie zijn ze erg sterk. De blinkert eindigt ook in de middenmoot, ze zijn een keiharde ploeg waar het bijna op houthakkers handbal lijkt. Quick eindigt denk ik bij de ondersterste 4, samen met Zeeburg. HVBS, Havas, Smeeing BDC en Vriendschap TOB heb ik te weinig kennis over om te bepalen waar ze eindigen.

Hoe denken jullie hierover.

• Toeschouwer

Wat een walgelijk figuur ben jij zeg…….we mogen toch god op onze blote knieén danken dat wij niet meer die kant van ROTterdam/DenHaag op hoeven, heb nu al medelijden met degene die erbij komt.

Ga lekker dammen,kan je alleen je pols verzwikken….dus kijk uit

• ploppie

Hurry Up 2 in Regio D? Mag toch hopen dat dit een foutje is? Dan moet ik zsm mijn paspoort laten verlengen!

• speculaatje

Vriendschap/TOB is vierde geworden in de regioklasse C vorig jaar dus een sterke tegenstander. HVBS zal weer goed zijn voor de top als ze compleet blijven. Smeeing/BDC, jonge, technische ploeg, met veel snelheid, alleen zullen ze het fysiek moeilijker krijgen. Havas wil kampioen worden; is op zich wel logisch dat de degradant uit de hoofdklase mee gaat spelen in de top. JHC gaat niet bij de eerste vier eindigen en Nieuwegein ook niet.

De klasse lijkt sterker dan vorig jaar.

Maar goed, ben allang blij dat we niet meer naar Leeuwarden hoeven….