Regio D 2010/2011

• speculaatje

Dames regio D 2010-2011

Nieuwegein

De blinkert

Havas

HVBS

VZV

JHC

Vriendschap TOB

Zeeburg

Quick

Smeeing BDC

NEA

Berdos

• speculaatje

Dames D: Doelstelling Havas volgend seizoen:

Het vlaggeschip bij de dames. Het eerste team speelt in de Regioklasse D en het tweede team speelt in de 1e Klasse. Doelstelling voor het seizosen 2010-2011 is voor het eerste team niet minder dan een kampioenschap en voor het tweede team geldt dat wij ervan uitgaan dat zij zich ruimschoots zullen handhaven.

Dus zullen we alvast Havas als kampioen invullen???

(Neuh…)

• regio

Indeling/stand heren D

Hurry up 2

Havas

LHV

Lacom '91

Smeeing BDC

US

Volendam 3

Tonegido

Nijenrodes

De Blinkert

RKDES

Meervogels

Leuke indeling hoop leuke wedstrijden denk ik. ben benieuwd wat de rest denkt, en hoe het seizoen gaat verlopen

• Handbal

Veel succes met die meiden van vriendschap erbij! die houden wel van een hard spelletje! gelukkig zijn wij van ze af

• Handbalster

En gelukkig zitten wij weer in onze ‘eigen’ regio!!!! Je kan nooit blijer zijn dan dat wij zijn!!!!!

En een goeie tip: Kijk eerst eens in de spiegel voordat je iets over een ander zegt….heb het al eerder gezegd, wie uitdeelt, moet ook incasseren!

En is dat niet waar het bij handbal om gaat? Schijnt lastig te zijn in de regio C…..

• Handbal

Laten we kijken hoe je nieuwe competitiegenoten op jullie spel zullen reageren. Dan praten we verder!

• rienvandermeer

Ik mis UDSV bij de heren.

Krijgen wel een andere naam maar spelen ‘gewoon’ in Regio D volgens mij. Nieuwe naam waarschijnlijk E&U (staat voor Eendracht en UDSV fusie)

• Handbalster

Dat ligt er maar net aan hoe die nieuwe competitiegenoten zelf spelen….zoals ik al zei, als je uitdeelt………

Welke ploegen komen er eigenlijk bij jullie bij? Ik hoop uit een andere regio, want dan ben ik nl ook heel benieuwd naar de reacties!

Heb je trouwens de beelden gezien van de wedstrijd Dalfsen - VOC? Kijk, dan heb je reden om te piepen……

• Handbal

Ja die beelden heb ik gezien, Amsterdammers he!

• Handbalster

Ooooww oke, je gaat het over die boeg gooien…. Alle Amsterdammers zijn zo volgens jou…

Nou, dan ben ik snel klaar met je….. mensen die zo bekrompen denken…

Ook al eerder gezegd, voor jullie niet te hopen dat je ooit promoveert naar de hoofdklasse…

Denk dat het zoiezo beter is om een andere sport te gaan beoefenen….paalzitten ofzo???