Ik denk dat je maar eens moet zwijgen.. Ga lekker naar het noorden als je dat wil.. Je weet namelijk niet waar je over praat!
Sorry ookrr, maar Gemeente Sittard-Geleen sponsort de Lions ook. En zij krijgen ook nog steun van de provincie, en daar gaat het hier om. Bevo en Loreal zijn ook Limburgse clubs. En waarom Lions alles geven terwijl Bevo zonder subsidie en met een bijna compleet nieuw team(denk aan het vertrek van o.a. sleutelspelers als Toon Leenders, Arjan Haenen en Robbert Fasnacht) alsnog derde wordt? Wat zou dat dan moeten zijn met de subsidie? Mijn idee is: verdeel het geld gewoon eerlijk en gelijkmatig om te investeren, dus bevo, loreal en lions allemaal een derde van het bedrag. Mocht er een van deze drie ploegen degraderen, krijgen de andere twee allebei de helft van het bedrag.
Het gaat hier ook niet om de gelden die een club van hun gemeente krijgt toch??
Ik had het over geld dat vanuit de provincie (lees: zuid-limburg èn noord-limburg) dat nu alleen naar zuid-limburg is gegaan en waarvan geen ene cent naar het noorden is gegaan. Heeft dus niets te maken met geld vanuit de gemeente, ik neem aan dat elke eredivisie club in Nederland subsidie krijgt vanuit de gemeente.
Probleem is alleen dat er de instantie die de subsidies toekent in Limburg veel mensen uit zuid-limburg werken en deze mensen ook nog eens lid zijn van een van de handbalverenigingen uit het zuiden. Ik denk dat ik als Limburger ook maar eens bij de provincie ga werken en daar als gewoon handballiefhebber (dus geen lid van Bevo of Loreal) de gelden eerlijk ga verdelen.
Mij is ter oren gekomen dat Robin Verjans een lucratieve aanbieding heeft gekregen uit Duitsland; precieze details zijn nog niet bekend maar duidelijk is dat zijn broer Nicky een goed woordje heeft gesproken voor hem. Robin Verjans scheen al langere tijd ‘in beeld te zijn’, dankzij Nicky zou de knoop binnenkort worden doorgehakt.
Nu duidelijk is dat Verjans over enkele weken weer fit genoeg is en daarmee de volledige voorbereiding mee zou kunnen maken, is de kans groot dat ook Verjans vertrekt bij de Limburg Lions. Hopelijk worden er binnenkort meer details bekend gemaakt.
Een aderlating of niet, de tijd zal het leren.
maar nogmaals: wie moeten deze jongens dan vervangen?
- de eerdergenoemde belgische limburgers… waarvoor ze waarschijnlijk al te laat zijn aangezien in belgië contractbesprekingen veel eerder in het seizoen zijn.
- aangevuld met jongens met een zuidlimburgs verleden als joeri verjans en thijs van leeuwen
- verder bouwen op de jeugd…
- aangevuld met talent uit heel nederland
- of maar weer een aantal verdwaalde duitsers importeren…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?