NK A & B jeugd

• jaaa

omdat iedereen daar wakker van zou gaan liggen…

• Champus

Sneijder Schreef:

——————————————————-

> Ik verdien 20x zo veel dan Ivo en Mike bij elkaar!

jij blij: 20 keer nul blijft nul

• sneijder

Ja dat is wat ik duidelijk wil maken. Jullie praten over deze gasten alsof ze al alles bereikt hebben, en geld verdienen!

• *handballer1*

We zien wel wie er kampioen gaat worden bij de A jeugd.

Alleen maar leuk toch al dat gespeculeer.

Geef Sittardia maar de favorieten rol.

Misschien word het wel Hercules of Swift Arnhem.

We zullen zien, Er gaan toch 8 clubs zoals nu er uit zijn

er al 6 bekend.

Sittardia - Olympia - Swift A - Hercules - Houten en E en O

Wie zijn die andere 2 en worden er nog beslissings wedstrijden gespeeld

• Evert

Lekker boeiend, heb die Mike een keer zien spelen. Die jongen is echt niet zo geod hoor..

• jaaa

sjiek onderwerp

• koos

Helemaal eens met jou handballer1*. Sittardia zou beslist wel bij de top 3 behoren op het NK.

Nu dat Ivo en Mike gebleseerd zijn ben ik benieuwd of zij dat kunnen waar maken.

Swift Arnhem schat ik hoog in omdtat ik hun heb zien spelen tegen de Nederlandse jeugd. Zij hebben toen vrij gemakelijk gewonnen en daar speelden ook 3 jongens van Sittardia in mee.

Als Bevo man ga ik straks kijken bij de oefenwedstrijd tussen Sittardia A en V&L want wij moeten op zondag 25 april weer aantreden tegen Sittardia. De uitslag van deze wedstrjden horen jullie nog wel.

Koosie

• koos

Sittardia A staat weer met beide benen op de vloer na de kansloos verloren oefenwedstrijd tegen V&L A. Uitslag 21-28.

Het gemis van die Ivo en Mike is duidelijk te merken en dan stond er ook nog een keeper ( Luc Hoitink) in de goal bij V&L die een wereldpartij stond te keepen. Ik denk dat die Hoitink een goede kans maakt dat hij gevraagd wordt door Lions 2.

Ik weet zeker dat wij (BEVO IS ALLES) nu ook een goede kans maken tegen Sittardia in de halve finale van de beker.

We gaan ze verpletteren in de beker let maar op.

Op het NK hou ik het op Swift Arnhem, E&O, Najaden en Sittardia als een goede 3e/4e.

KOOS

• streep

Onderschat hercules nou niet die hebben ook nog wel een leuk team staan!!

• ?

Moet je überhaupt een team onderschatten op een NK?