Voorspelling Speelronde 21 Hoofdklasse A

• B-Laro

Laat Aalsmeer dan ff 2x de B-jeugd sturen bij de komende wedstrijden! Doen we daarna een laatste wedstrijd om het kampioenschap met complete teams. Heb er nu al zin in!

• Fisherman

HVBS - CSV.

Staat niets meer op het spel. Motiveert prestige voldoende? Ik verwacht dat HVBS de punten in eigen huis houd, omdat ze thuis spelen.

FHC - Univé/Achilles.

Er bestaat 1 gevaar; onderschatting en arrogantie. Gaat de Apeldoorners dit de kop kosten? Je moet wel heel erg je best doen om hier de punten te verliezen. Goed starten betekent ruime wint 17-29. Al versterkingen voor volgend jaar? Dat zullen ze wel nodog hebben.

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo.

In Den Haag winnen is een moeilijke opgave. Doen Witjes en Sebel nu ook gewoon mee? Dan blijven de zeker in Den Haag. Na een mooi seizoen staat Fortissimo met lege handen.

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas.

Miep, miep… Nieuwegein loopt Celeritas de zaal uit. Verdiende overwinning voor de betere ploeg. 34-24

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2.

Ik sluit me aan bij jullie voorspellingen. Makkelijke overwinning voor Vrone. HU mag het volgend jaar in de Regioklasse proberen. Deze Mickey Mouse competitie vormt nauwelijks uitdaging.

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

Team 3 gaat het kampioenschap in ieder geval niet meer verspelen. Altijd goed om een reden te hebben om een pot bier te drinken. Gefeliciteerd! 25-28

• B-Jeugd Aalsmeer

Wij winnen van FHC hoor, dus misschien de C-Jeugd sturen….? ;-)

• Geen beslissingswedstrijd

Ik ben vrij zeker dat dit alleen geldt voor promotie, dus Team III ook op doelsaldo kampioen. 2 jaar geleden werd restant gestaakte wedstrijd (door zware blessure) ook niet meer gespeeld en kreeg Team III de punten en de titel. Team III bepaalt immers wie er kampioen wordt, dat weten ze bij het verbond ook! B)-

• Woutje Wachtmans

Dat zal best,… maar jullie spelen tegen VVW

• Woutje Wachtmans

Zou kunnen… nou ja, Aalsmeer haalt vast nog wel een puntje in de laatste twee wedstrijden.

• ricardo ricco

HVBS - CSV:

saaie en slechte wedstrijd die ook al nergens meer over gaat: 16-25

FHC - Univé/Achilles.

Simpele overwinning voor de geconcentreerde promovendus 8-42!

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo

De “klapper” vd week (op papier…). 2 Ploegen maken er een leuk potje van: 27-23

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas

Inspiratieloze wedstrijd die om niets gaat. Simpel voor Nieuwegein: 27-19

Schiettent voor de thuisploeg: 32-20.

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

En toch gaat VVW het nog spannend maken. Keiharde wedstrijd met veel tijdstraffen aan Aalsmeer zijde en een verrassing: 23-22 voor VVW als ze het hoofd koel houden!

• nr6

> VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

> En toch gaat VVW het nog spannend maken. Keiharde

> wedstrijd met veel tijdstraffen aan Aalsmeer zijde

> en een verrassing: 23-22 voor VVW als ze het hoofd

> koel houden!

Dat zou ik niet zo snel zeggen. RO van VVW is bij ons door zijn enkel gegaan…

• Toeter

zozo zit tedje in de lappenmand

• Wejooo!

Ik zeg…

HVBS - CSV.

24-23

FHC - Univé/Achilles.

Achilles promoveert… Na een verschrikkelijke leuke wedstrijd, waarin mooie technische hoogstandjes te zien zullen zijn en waarbij de spelers FHC snikkend hun moeder op gaan zoeken…. De uitslag word namelijk 12-43

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo.

Hellas wint, 32-24

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas.

Leuke pot om te zien, Celeritas doet er alles aan om te winnen van Venus! Uiteindelijke uitslag: 23-17

Zullen de jongens van Hurry Up een puntje pakken? NEE JOH!

34-18

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

25-28, Nipte overwinnen van Aalsmeer