Voorspelling Speelronde 21 Hoofdklasse A

• MB8

Het einde naderd en de prijzen zullen denk ik dit weekend verdeeld zijn:

HVBS - CSV 20-25

FHC - Univé/Achilles 16-38 Unive Achilles promoveert !!

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo 32-26

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas 34-22

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2 28-19

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3 31-32 FIQAS / Aalsmeer Kampioen

• toerist

HVBS - CSV.

Voor sommige hun laatste kunstje voor eigen publiek om te laten zien wat ze kunnen en

helaas dit jaar te weinig hebben gedaan,dus punten blijven thuis 28-21.

FHC - Univé/Achilles.lijkt me duidelijk,verdiende promotie.

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo.makkelijke punten Hellas,Fortisimo vind het wel best voor dit seizoen 30-25.

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas.Helaas winst voor Nieuwegein,Celeritas dit seizoen niet best en hopelijk volgend jaar sterker 31-24

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2.Vrone op de sloffen langs Mannak 26-20

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3 32-28.Kampioens feest wordt een weekje uitgesteld voor de mannen uit Alsmeer.

• Ludovic

HVBS - CSV.

Beide teams gebrand om te winnen, dus het gaat weer spannend worden. 25-25

FHC - Univé/Achilles.

FHC met jonge jongens erin trainen tegen een eerste divisie team. 19-35

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo.

Hellas 2 laat nog eens zijn klasse zien. 35-27

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas.

Celeritas zal strijd leveren, maar niet genoeg. 32-25

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2.

Weer een overwinning voor Vrone. 35-24

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer beter team, betere en grotere selectie. 28-33

• Inside HK A

HVBS - CSV.

In het begin een gelijk opgaande pot, al gaat CSV winnen. Ze zullen het echter pas in het laatste kwartier beslissen. 21-26

FHC - Univé/Achilles.

Achilles pakt de 2 punten die nodig zijn om te promoveren. FHC regioklasse, Achilles eerste divisie. Hoelang zullen de mannen uit Apeldoorn daar blijven? 16-34

Leukste pot van het weekend, hoewel het seizoen al is gespeeld. Fortissimo loopt vanaf minuut 45 achter de feiten aan en gaat zonder punten terug naar Cothen. 34-29

Celeritas heeft bij een goed nieuwegein niets in de pap te brokkelen. 29-21

Stugge ploeg tegen een jonge ploeg. Winst voor Vrone. 25-23

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer is absoluut de verdiende kampioen en zullen vast een leuk feestje gaan vieren. VVW levert 2 punten in voor op de taart. 27-34

Succes dit weekend!

• Keeper

HVBS - CSV => 21-26

FHC - Univé/Achilles => 15-31

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo => 29-27

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas => 28-20

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2 => 32-21

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3 => 25-32

• Tonijn

HVBS - CSV

Misschien wel de spannendste wedstrijd van deze ronde, want beiden willen gewoon nog wel even winnen. Ik gok op 28-28.

FHC - Univé/Achilles

Eenzijdige partij, waarbij FHC nu meemaakt wat Achilles volgend jaar het hele jaar meemaakt: 19-33.

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo

In potentie leuk, maar die 28-14 tegen FHC was niet bepaald overtuigend. Volgens mij is Hellas het team met nog de meeste zin om te handballen tegen het einde van de competitie: 33-27

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas

Eenzijdige partij: 30-21

Vrone - Mannak/Hurry Up-HVC 2

Vrone pakt gewoon puntjes, verder geen bijzonderheden: 29-22

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

Saai en lelijk handbal: 26-34

• Woutje Wachtmans

HVBS - CSV.

Beide ploegen spelen hetzelfde spelletje en daarom wordt het een gelijkopgaande strijd. HVBS heeft er het meeste zin in. 28-26

FHC - Univé/Achilles.

Eenvoudige overwinning voor Achilles, waarmee ze de promotie naar de eerste divisie veiligstellen. Gefeliciteerd jongens! 22-30

Deze wedstrijd kan nog erg spannend worden! Hellas kan nog derde worden als ze deze wedstrijd winnen. 30-30

Celeritas moet nog punten pakken om helemaal veilig te zijn, maar dat gaat ze niet lukken tegen Nieuwegein in Nieuwegein. 40-15

Twee eenvoudige punten voor Vrone, als ze geconcentreerd blijven. 28-14

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

Team III bepaald wie er kampioen wordt!!! in Wervershoof wordt het toch nog spannend zonder hars. 28-29

• HKA

FHC - Univé/Achilles

Achilles moet bewijs leveren dat ze hebben geleerd als team te spelen, dan hebben ze de promotie verdient. Met teamspel wordt het meereizende publiek getrakteerd op een aantrekkelijke wedstrijd. Eén tegen één acties worden beloond met een slechte wedstrijd: commentaar op de scheids, commentaar op elkaar en een onnodig spannende wedstrijd. Belangrijk detail voor de promovendus: speelt FHC met of zonder hars? Ik verwacht Achilles met 12 punten verschil.

Hellas 2 - GOconnectIT/Fortissimo

Willen beide teams eindigen op een 3e plaats? Dit dit seizoen is het voor Fortissimo nét niet terwijl ik Hellas het met de oud/jong mix het prima doet! Vast een leuk team om tegen te spelen, in ieder geval erg leuk om te bekijken. Als Fortissimo écht wil - en meer mogelijkheden ziet dan de eigen linkeropbouw - winnen ze na een spannende wedstrijd (als Hellas 1 op de tribune blijft zitten en de jonkies de speeltijd/ervaringstijd gunt…). Wedstrijd eindigt met 4 punten verschil in het voordeel van Fortissimo of met 8 punten verschil in het voordeel van Hellas 1 ;-)

Venus/Nieuwegein 2 - Celeritas

Wat gegoochel met de lijst laat zien dat er voor Venus niets meer te halen is. De laatste wedstrijd tegen CSV winnen ze vast waardoor ze op de plek blijven die ze nu hebben. Of misschien een plekje hoger? Met wat plaksel aan de bal spelen ze Celeritas weg die een wedstrijd laten zien . Venus wint de laatste wedstrijd tegen CSV en is daardoor niet in gevaar

VVW - FIQAS/ Aalsmeer 3

“Team III bepaald wie er kampioen wordt!!!” ? Team 3 heeft dat al gedaan; ze staan met 2 wedstrijden te spelen 4 punten voor op Achilles, hebben een beter doelsaldo en minder wedstrijden verloren. Gefeliciteerd met het kampioenschap! Of liggen de regels toch anders? Maakt ook niet uit. Promotie voor Achilles is mooi en ik kan me voorstellen dat A3 het heerlijk vind “ff” een keer kampioen te worden. En terecht! Bij VVW zonder hars doen de mannen van Aalsmeer het rustig aan en winnen met 6 punten verschil.

Veel plezier allemaal!

Ciao,

HKA / MB9

• Woutje Wachtmans

Hi HKA,

Aalsmeer heeft nog 1 punt nodig om kampioen te worden. Op dit moment kan Achilles nog gelijk komen in punten. Bij het gelijk eindigen van twee ploegen, volgt er een beslissingswedstrijd op neutraal terrein…. Dus niet het doelsaldo is bepalend. Dat wordt pas bepalend als de beslissingswedstrijd onbeslist eindigd.

groet,

Woutje

• Ludovic

mooie analyses HKA, ik mis alleen die van HVBS CSV