Regioklasse A Heren ronde 21

• Erik

Marnix…..je hebt misschien gelijk maar heb je daar als vereniging ook niet iets over te zeggen….ik bedoel het ligt eraan waar je woont….voor ons bijv. zijn alle andere Regioklassen reizen van meer dan uur voor een uitwedstrijd…………..

• Nr1

Ik denk dat Jahn II gewoon degradeerd,

Op basis van prestaties en spel verdienen ze ook niet echt om in de regio klasse te blijven..

• Erik

Tjonge jonge nr1….wat ben jij altijd negatief over Jahn II….Jahn II draait al jaren mee bovenin de regioklasse en dit jaar is het allemaal wat minder door personele problemen en blessures….ik weet niet waar je zelf bij speelt..aan je naam te zien bij Reehorst….dan heb je Jahn maar 1 seizoen meegemaakt…..

• Erik

O nee, nr1 is van DOS denk ik………….nah ik zeg maar niks……

• Piet

Of van Jahn II……….nah laat ik ook maar niks meer zeggen…

• nr1

Nee ik weet heus wel dat jahn II betere perioden heeft gekend en ik bedoel spelers als de linkerhoek en meneer van der Broeken en uhm de middenopbouwer/cirkelloper zijn ook geen onaardige spelers,, oja en martin Roggen natuurlijk ook nog maar toch. Ik wil verder ook geen teams afzeiken ik geef enkel mijn mening.

Het zou leuk zijn voor Jahn II als ze in de regio klasse bleven maar dan hoop ik ook dat ze hun selectie kunnen verbreden en meer scorend vermogen krijgen.

Maarja er degraderen dus 2 teams?

• Erik

Nr 1….dit klinkt al een stuk beter……wij zijn hier ook niet om elkaar af te zeiken….iedereen is voor zijn eigen team natuurlijk en er gebeuren altijd dingen in een wedstrijd ten nadele van iemand, maar ik vind dat het na een wedstrijd weer vergeten moet worden……….

Ik weet niet of er 2 teams degraderen of nu maar 1 gezien de stand van Hurry Up 2 in de hoofdklasse. Er worden verschillende dingen gezegd hier…..ik hoop maar 1 natuurlijk dan kunnen we volgend jaar nog een jaar regioklasse spelen en hebben we hopelijk weer een bredere selectie….er wordt in ieder geval hard aan gewerkt heb ik begrepen….

• Nr1

Ja je hebt ook gelijk!

Naja ik hoop dan voor jullie dat dat goed komt!

Groeten

• Erik

Hmm zat overal dichtbij….weinig verassingen volgens mij…..Reehorst terecht gewonnen of heeft V&S de teugels laten vieren ? iig gefeliciteerd met het kampioenschap en promotie Reehorst…