Regioklasse A Heren ronde 21

• Fan

Hazewind - Cometas

Reehorst - V en S

Cirkeltijgers - DOS

Donar - Mannak/Hurry Up-HVC. 3

Pals groep E&O 3 - SVBO

Jahn II - Cabezota

Oordeel zelf!

Nog een vraag tussendoor: word de regioklasse na dit seizoen opgeheven? Dus gaat de top 6 door naar de Hoofdklasse en de onderste 6 naar de 1e klasse?

• Nr1

Hazewind - Cometas

Cometas loopt over Hazewind heen.

20-28

Reehorst - V en S

Heb ik al eerder gezegd, Reehorst is een leuke ploeg maar V en S wint hier.

24-29

Cirkeltijgers - DOS

DOS neemt zwaarbevochten 2 punten mee.

22-26

Geen hars in Hengelo, maar toch denk ik een overwinning voor HU-3

25-27

Pals groep E&O 3 - SVBO

Is dit het voorspellen waard..

33-21

Jahn II - Cabezota

Toch weer eens tijd dat Jahn II verliest,

Cabezota zal het moeilijk krijgen maar nemen de punten mee terug naar Enschede.

27-28

• supporter 3D

Hazewind - Cometas 19-26 Cometas thuis is lastig.

Reehorst - V en S 26-27 Denk dat V en S aan het langste eind zal trekken door hun fysieke geweld (niet negatief bedoeld).

Cirkeltijgers - DOS 24-29 Leuke snelle wedstrijd waarbij DOS de betere techniek heeft.

Donar - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 22-19 Harsloze wedstrijd werkt in het voordeel van Donar.

Pals groep E&O 3 - SVBO 32-20 Dit zal E&O simpel moeten winnen, SVBO is al gedegradeerd.

Jahn II - Cabezota 24-19 Hele lastige wedstrijd om te gokken. Jahn II is met een opmars bezig dus ik denk dat die winnen.

• Tinus

Hazewind - Cometas

Cometas makkelijk, 7 verschil.

Reehorst - V en S

DE Topper…Heel erg spannend, Reehorst wint 25-24.

Cirkeltijgers - DOS

Poesjes winnen met 3 verschil.

Ook met een skippybal wint Hurry-up…22-25.

Pals groep E&O 3 - SVBO

Thuis willen ze wellicht nog wel winnen…28-18.

Jahn II - Cabezota

22-25 in een zeer slechte wedstrijd. (advies: gratis toegang)

• lastig

Hazewind - Cometas

Cometas makkelijk hazewind maakt geen schijn van kans

Reehorst - V en S

De topper wordt het kampioenschap hier beslist?? of toch gelijk. Ik denk dat Reehorst thuis ongeslagen blijft en dus ook V&S aan de zegereeks thuis toevoegd. Denk wel dat het een spannende wedstrijd wordt dus ga denk ik wel ff kijken.

Cirkeltijgers - DOS

Denk dat Cirkeltijgers deze pot wel gaat winnen

Ondanks geen hars toch vrij simpele zege hurry up

Pals groep E&O 3 - SVBO

E&O wint deze pot nog wel ook al hebben ze het de laatste weken laten lopen

Jahn II - Cabezota

Jahn II gaat degradatie proberen te ontlopen en wint deze pot ook nog.

• Nr. 5

Hazewind - Cometas

Hazewind gaat strijdend ten onder, 20-27

Reehorst - V en S

DE TOPPER: Reehorst blijft thuis ongeslagen dit seizoen, in een spannende wedstrijd tussen de 2 beste teams van Regioklasse A wint Reehorst! 27-25

Cirkeltijgers - DOS

De jochies van DOS zijn niet opgewassen tegen de tijgers, 26-21

Donar wint thuis met skippybal, 21-20

Pals groep E&O 3 - SVBO

E&O is al gestopt met handballen maar winnen hier toch, maar dat ligt niet aan E&O zelf! 27-19

Jahn II - Cabezota

Saaie wedstrijd, 23-19

• Erik

Hazewind - Cometas, 20-30, Hazewind mag niet winnen want dat is niet goed voor Jahn…..

Reehorst - V en S, 25-22, idd de topper, Reehorst wint door thuisvoordeel, gefeliciteerd Reehorst….

Cirkeltijgers - DOS, 21-19, DOS wil graag eindigen met 20 punten maar dat lukt niet meer, andersom is beter voor Jahn….

Donar - Mannak/Hurry Up-HVC. 3, 25-18, onbelangrijke wedstrijd voor de ranglijst….zag op de site van NHV trouwens 4 strafpunten voor Donar ??

Pals groep E&O 3 - SVBO, 28-22, ondanks niet compleet moet E&O gewoon winnen….

Jahn II - Cabezota, 25-22, niet gemakkelijk maar het moet, als mijn voorspellingen allemaal uitkomen rukt Jahn op naar plaats 10.

• Nr 20

He Erik!!! Hurry Up 2 komt terug, gaat Hurry Up 3 er dan niet uit???

Ps wij spelen tegen zowel Hazewind (zaterdag) als Cirkeltijgers.

Kratje per punt?????????:)-D:)-D

• marnix

Waarschijnlijk moet Hurry up 2 of 3 naar een andere regio, afdalen naar de 1ste klas is volgens een bondswijziging geen optie.

Kijk maar naar de hoofdklassen waar dit jaar VOC in de A en B een team heeft spelen bij de dames en Hellas bij de Heren.

• Erik

Haha nr. 20, wat jij zegt heb ik hier ook al een keer geroepen maar men zei toen dat Hurry Up eventueel ook naar een andere Regioklasse kon. Ik had mijn twijfels hierover maar misschien heeft men wel gelijk. Als het niet kan zijn we al veilig maar om geen risico te nemen gaan we voorlopig nog maar uit van onze eigen kracht en proberen de laatste twee thuiswedstrijden te winnen. Pikant detail, de laatste wedstrijd is tegen Hurry Up….Maar ik ben jouw wel nodig door gewoon jullie wedstrijden te winnen haha….misschien kom ik nog kijken zaterdag…….succes, en over het bier valt altijd te praten…..