Uitslagen dames regioklasse A, weekend 20-21 maart

• ballenmeisje

hey handbalgek het gaat er niet om of je maar 1 penalty benut, het zegt al genoeg als je er 8 krijgt met een stand van 13-10!

En het heeft helemaal nix met de leeftijd van de scheids te maken.(er zijn ook genoeg scheidsen op leeftijd die wel een goede

pot kunnen fluiten!) volgens mij was dat ook niet het hoofdonderwerp van de discussie.

Het gaat erom dat er al zo vaak scheidrechters niet op zijn komen dagen in Groningen en dat elke x dezelfde man dan gaat

fluiten dat het haast verdacht word!!!

• handbalgek

Ik kreeg de indruk dat het punt van discussie het feit was dat die oude scheids ervoor zorgde dat V&S steeds won, natuurlijk zijn 8 penals in een wedstrijd van 13-10 veel te veel, maar als je ze niet benut, kun je de scheids niet meer de schuld geven.

Nog 1 laatste opsomming en dan hou ik er over op, 1e wedstrijd Stevo - V&S, scheidsrechters bij de verkeerde hal, wedstrijd gefloten door trainer V&S en scheidsrechter van Stevo; 2e wedstrijd, 1 man alleen (niet iemand van onze club, overigens) is DOOR HET NHV INGEDEELD om bij ons de wedstrijd tegen WHC te fluiten; 3e wedstrijd geen scheidsrechters, coach van Borger fluit met jeugdtrainer van V&S (andere dan die eerste) de wedstrijd. Met andere woorden, het is niet steeds dezelfde man die al die wedstrijden fluit, dus er is ook niets verdachts aan! Het waren 3 verschillende mannen en 1 daarvan had niets van doen met onze club.

p.s. ik hoop dat we allemaal ondanks deze discussie nog wel een leuk potje kunnen handballen tegen elkaar (en het liefst zonder al die strafworpen!)

• ballenmeisje

Helemaal mee eens hoor! het moet toch leuk blijven!

Einde discussie dan! (heb ging mij iig niet om de leeftijd van de scheids maar het ging mij erom dat het raar was (en heel vervelend) dat de scheidsrechters niet op komen dagen in Groningen)

We gaan er gewoon weer tegen aan volgend weekend!

Heeft iemand al een gokje gewaagd??

• naober

en laat ik het nou helemaal niet over de wedstrijd van Stevo hebben. Er is dus nog een wedstrijd waar het op deze wijze is gegaan! Deze wedstrijd werd niet door twee scheidsen gefloten maar door de wat oudere man alleen ( het gaat idd helemaal niet om de leeftijd maar de naam is onbekend vandaar de omschrijving ) Ik heb het over de wedstrijd tegen TVO.

En ik denk ook zeker dat het team van V&S hier op zich niets mee van doen heeft en de intentie heeft om lekker te handballen en in de regioklasse te blijven. Maar omdat het nu zo vaak aan de orde lijkt te zijn vind ik het wel iets om te vermelden.

• Trainert

Uitslagen 27 maart

Hurry-up - TVO 32-19 Verwachte uitslag

Stevo - V&S 20-19 ook een verwachte uitslag

Borger - SVBO lijkt mij ook dat een ieder deze uitslag wel zou voorspeld hebbben

DSVD2-BWO Had ik in ieder geval dichter bijelkaar verwacht

Hacol - De Lutte. Hacol had na het verlies van vorige week natuurlijk iets goed te maken

WHC-E&O2 24-22 meest verassende uitslag, hierdoor houd WHC handhaving in eigen hand en blijft SVBO afhankelijk van WHC

• ballenmeisje

Ja dat laatste had ik ook niet verwacht!

had E&O toch sterker verwacht tegen WHC