Ik kreeg de indruk dat het punt van discussie het feit was dat die oude scheids ervoor zorgde dat V&S steeds won, natuurlijk zijn 8 penals in een wedstrijd van 13-10 veel te veel, maar als je ze niet benut, kun je de scheids niet meer de schuld geven.
Nog 1 laatste opsomming en dan hou ik er over op, 1e wedstrijd Stevo - V&S, scheidsrechters bij de verkeerde hal, wedstrijd gefloten door trainer V&S en scheidsrechter van Stevo; 2e wedstrijd, 1 man alleen (niet iemand van onze club, overigens) is DOOR HET NHV INGEDEELD om bij ons de wedstrijd tegen WHC te fluiten; 3e wedstrijd geen scheidsrechters, coach van Borger fluit met jeugdtrainer van V&S (andere dan die eerste) de wedstrijd. Met andere woorden, het is niet steeds dezelfde man die al die wedstrijden fluit, dus er is ook niets verdachts aan! Het waren 3 verschillende mannen en 1 daarvan had niets van doen met onze club.
p.s. ik hoop dat we allemaal ondanks deze discussie nog wel een leuk potje kunnen handballen tegen elkaar (en het liefst zonder al die strafworpen!)