De scheidsrechters waren ook wel slecht hoor!! zap voc.
supporter Schreef:
——————————————————-
> Plaats er dan niemand vraagtekens bij de
> overwinnig van ZAP op VOC!
> ZAP speelde een goede pot maar kwam het VOC niet
> goed uit om te verliezen en volgende week het
> overigens terrechte kampioenschap tegen Havas
> thuis binnen te halen.
> Ik heb hier toch hele grote vraagtekens.
> Kompetitievervalsing?
> Arrogantie?
VOC WILDE UIT GEEN KAMPIOEN WORDEN (VORIGE WEEK IN DE WANDELGANG ELZEHAGE)
maar in de thuis wedstrijd tegen Havas in dit geval.
SCHANDE RESPECTLOOS ONSPORTIEF COMPETITIEVERVALSING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Wat een vreselijk onzin allemaal. Gunt niemand zap die overwinning????
Het is toch een feit dat hoe eerder je kampioen kan worden hoe beter, wat maakt het dan uit als dit tijdens een uitwedstrijd dient te gebeuren?? Je wil toch alles winnen al je goed bent, zoals iedereen zegt over VOC??
Kortm geweldig hoe iedereen het hier erover heeft. Het mooie zou zijn als VOC het volgende week ook niet wordt maar ja ze zullen vast wel winnen van HAVAS.
Of reageren hier allemaal mensen die supporter zijn van een team die telkens verloren heeft van VOC is ook een mogelijkheid???
Scheidsrechters hebben voor verliezende partijen vaak slecht gefloten en de winnaars vond het wel goed. Dat was gistermiddag ook zo heb ik gemerkt. Wat ik sterk vond van het koppel is dat zij consequent floten voor aanvallende fouten en lopen. Misschien een mooi nieuw discussieonderwerp, maar het lijkt vaak of de betere ploegen vaak voordeel halen cq krijgen door ‘zeer natuurlijk’ gewoon een stap extra te maken..door de hogere uitvoeringssnelheid twijfel bij de scheids en geeft men het voordeel van de twijfel. Geldt ook voor de aanvallende fouten, kleun er maar in en als je er dan toch niet door kon krijg je alsnog de vrije worp mee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?