Hoofdklasse A Dames Ronde 19

• zapper

Ik lees bij onderwerp DTS VVW dat Johan zegt dat hij naar ZAP gaat als trainer…Is dit een grapje van iemand of serieus? In het laatste geval denk ik dat als eerste partij het bestuur van ZAP dat moet melden, anderzijds is dat ook weleens verkeerd opgevat…Mocht het werkelijk zo zijn, dan hoop ik dat Johan het op deze discussielijst nogmaals kan bevestigen. Ben benieuwd.

• zapper

Als trotse toeschouwer verbaast mij dat er zo weinig reacties zijn op de winst van Zap op de beoogde kampioen of denkt men dat de score niet klopt?

• VZVer

Was een mooie pot! verdienstelijke overwinning van ZAP!! Maar waar gaat die lekkere Dragan nu heen???

• supporter

Plaats er dan niemand vraagtekens bij de overwinnig van ZAP op VOC!

ZAP speelde een goede pot maar kwam het VOC niet goed uit om te verliezen en volgende week het overigens terrechte kampioenschap tegen Havas thuis binnen te halen.

Ik heb hier toch hele grote vraagtekens.

Kompetitievervalsing?

Arrogantie?

• Toeschouwer

Hoezo is DOS hard?

Volgens mij winnen die ook gewoon met kwaliteit.

zondag hebben de ze punten echt weg gegeven maar ik geloof niet dat er alleen maar rugby gespeeld wordt tegen DOS?

• SEW

Ik denk ook dat VOC express heeft verloren, om dan volgende week tegen HAVAS lekker thuis het feestje te vieren!!! En ik geef ze groot gelijk!!

Iedereen weet wat zap kan en doet, we denken nu echt niet in een keer dat het een topploeg is! Ze doen aardig mee, maar zijn te wisselvallig.

VZVer, lekkere dragan???, Mayke vd Wal je kan net zo goed ja naam neerzetten, want jij bent echt de enige die Dragan lekker vind en met hem heb liggen vozen of nog steeds voost! Daarom ging je toch naar VZV??!!!!

• ....

Ik denk echt niet opeens dat zap een topploeg is. Maar ze hebben zondag een heel goede wedstrijd gespeeld en laten zien dat ze het kunnen. Ja, ze zijn te wisselvallig. Daar moet ook aan gewerkt worden denk ik. Is ook een stukje ervaring.

Bij zap liep het goed en bij voc liep het helemaal niet. Of dat expres gegaan is, daar durf ik niks over te zeggen. Hoop het niet.

• ????

SEW Schreef:

——————————————————-

> Ik denk ook dat VOC express heeft verloren, om dan

> volgende week tegen HAVAS lekker thuis het feestje

> te vieren!!! En ik geef ze groot gelijk!!

>

> Iedereen weet wat zap kan en doet, we denken nu

> echt niet in een keer dat het een topploeg is! Ze

> doen aardig mee, maar zijn te wisselvallig.

>

> VZVer, lekkere dragan???, Mayke vd Wal je kan net

> zo goed ja naam neerzetten, want jij bent echt de

> enige die Dragan lekker vind en met hem heb liggen

> vozen of nog steeds voost! Daarom ging je toch

> naar VZV??!!!!

Hey SEW miep,

Jij laat je wel kennen zeg door zo'n stukje te schrijven??? Is het niet zo dat je gewoon reageert op de gespeelde wedstrijden??

Op ben jezelf mss een beetje boos omdat jullie zijn weggespeeld??? tegen VOC

• ....

Haha, Dragan heeft spijt dat ie weggaat bij zap….

Hij is bij hcv en vvw geweest, maar wordt allebei niets. Hij blijft liever bij zap. Maar zap wil hem niet meer…

• boem

De wedstrijd van zap voc was zeker geen mooie wedstrijd. waarschijnlijk voor zap wel want die kunnen gewoon niet beter. Voc lag volgens mij nog te slapen en hebben niet hun eigen spelletje gespeeld, ze waren niet vooruit te branden. Ik denk ook dat ze geen kampioen hadden willen worden tegen zap, maar thuis in eigenhal met veel voc publiek. want ja dames 1 speelt voor hun dus zal er een hoop publiek blijven zitten.

helaas meiden had veel leuker geweest om al kampioen te zijn, en de punten mee naar huis te nemen