Erik,
Ik denk niet dat Jahn II enig recht heeft van spreken op het gebied van hard handbal..
Ik heb geen schorsing gehad?
Om dan nog even in te haken op het onderwerp,
1. We hebben ons niet onvolwassen gedragen in het veld.
2. Met alle respect, die scheidsrechters moeten terug naar de 2de/3de klasse.
3. Niet oordelen als je er zelf niet bij was.
Reehorst is een leuk, handballend team, heel jammer dat de wedstrijd helemaal doodgefloten werd door de scheidsrechters. Wanneer je slecht fluit is een ding, fluit dan wel consequent slecht en niet een kant op. De overtredingen waar een twee-minuten tijdstraf voor werd gegeven sloegen helemaal nergens op. Dan kan je beter op basketball of korfbal gaan. Handbal is een contactsport! Reehorst heeft minstens vijf keer kunnen scoren doordat onze spelers werden neergehoekt en er niet voor werd gefloten of door een onterechte strafworp ( de directe rode kaarten )
Nogmaals, Reehorst, een leuk handballend team. Gefeliciteerd met de overwinning, ik gun jullie het kampioenschap wel.
Ach ben blij dat de knulletjes van dos, eh sorry mannen van dos, dit nu eens ervaren vanaf de andere kant!
Nog niet al te lang geleden nog werd hier vermeld dat onze knulletjes(die uiteraard het toonbeeld van zelfbeheersing zijn) thuis wel opvallend veel wonnen met een bepaald koppel scheidsrechters………….. Maar dat behoort natuurlijk tot het land der fabelen, want is het niet dat deze scheidsrecters het niveau van de regioklasse al lang is ontstegen!
Tsja met wat zelfreflectie zou het misschien toch nog wel goed komen daar in het Drentse land. Het is iig niet het gebrek aan potentie wat al die mooie rode prentjes hun kant doet opkomen.
Ik zeg ook niet dat jij een schorsing hebt gehad. Ik had het er over een speler die vier wedstrijden schorsing had (waarvan twee voorwaarlijk). Wat ik ook zei: Al was het dramatisch in Ede, echt geloofwaardig komen jullie niet meer over na de 20 rode kaarten en gestaakte wedstrijd die jullie al hebben gehad.
Misschien aan gaan werken volgend seizoen? Dan komen de spelers die gewoon willen handballen in jullie team ook beter tot hun recht en kan je hoog eindigen.
Wat je zegt zit wel een kern van waarheid in.
Maar desondanks is DOS een leuk team en de “wedstrijd” in Ede tja…
Was geen wedstrijd want blijkbaar hadden de scheidsrechters van tevoren gezegd dat DOS niet mocht winnen. Na de 3-1 voorsprong was het mooi geweest haha jammer..
Maargoed Allen succes dit weekend.
Ik vind dat DOS toen die speler van DOS paar keer rood had gehad achter elkaar, hem zelf ook nog schorsen van uit de club.
DOS krijgt zo een slechte naam terwijl er ook jongens bij zijn die in mijn ogen goed kunnen handballen.
En bij Reehorst had dat jongetje weer rood. Dat kan toch niet!? Dat kan dan geen toeval meer zijn.
Hij ging op moment door de enkel(eerdere blessure) en 1 van de overigens uitermate slecht fluitende scheidsrechters meende dus dat er een schoppende beweging gemaakt werd.
Een beetje een bizar oordeel als je het mij vraagt, maargoed wij mochten daar niet winnen en dat is ook niet gebeurd.
Ik zeg niet dat als er een ander koppel floot dat wij wel hadden gewonnen maar op het moment dat de scheidsrechters besloten dat Reehorst moest winnen zaten wij er boven op met 3-1, 3-2, 4-2, 4-3, 5-3 etc…
Jammer! En naja goed oordeel niet te snel.
Op naar de volgende wedstrijden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?