Voorspellingen Regio klasse A heren ronde 19

• Droogkloot

Wat is het geworden?

• Nr. 5 Reehorst

Winst voor Reehorst 27-12 :D

• Piet

En een hoop gejank dat het allemaal aan de scheidsrechters lag:

“Toen Reehorst een beetje terug begon te komen meende de scheidsrechters dat Reehorst het niet alleen afkon en begonnen ze onze tegenstander te helpen. Resultaat was dat er een aantal rode kaarten volgde wat totaal nergens op sloeg, terwijl er aan de andere kant precies hetzelfde gebeurde en dat werd slechts bestraft met geel of twee minuten.”

Bron: http://www.hvdos.nl/nieuws.php?id=205

• Supporter

Haha een stel volwassen kerels.. Weet niet hoe die trainer daarbij komt? Misschien omdat hij zelf nog niet helemaal volwassen is?

Ze liepen erbij als jochies en zoveel commentaar op de scheidsrechter noem ik ook niet echt volwassen.

Laten we het dan maar niet hebben over de karate trap van de hoekspeler en een elleboogje van de opbouwer..

• nr 16

Dacht dat DOS iets begon te leren, maar helaas.

Las net op site van VenS is over de stekker eruit trekken. Is er iemand die hier meer van weet??????

• nr 3.

Kijk laat ik het zo zeggen als 1 van je medespelers door de enkel gaat.

En laat zich vallen en een speler van Reehorst valt over hem heen en krijgt rood, vind ik dat zeer slecht van de scheidsrechters!!

Ik weet niet hoe jij daar over denkt?

en als je door een normaal verdedigende actie ook rood krijgt,

laat me er maar niet meer over zeggen !!!!!

zondag pakken we gewoon weer de punten

• Schoen

Ik vind dat DOS zich onvolwassen heeft gedragen.

Maar dat kon ook niet anders met zulke scheidsrechters, DOS stond voor met 1-3 en toen dachten de scheidsrechters schijnbaar dat Reehorst moest winnen.

Meteen de 1e de beste aktie werd er 1 speler van DOS met rood van het veld gestuurd, ik heb dat geval niet gezien dus ik zal daar niet over oordelen. Reehorst mocht alles doen in de verdediging en DOS amper iets.

Dan begin 2e helft word er meteen weer iemand van DOS van het veld gestuurd, de scheidsrechter meende dat hij een elleboog gaf. Nou met alle respect maar ten 1e raakte de speler van DOS de speler van Reehorst niet en ten 2e, moet je niet met je armen omhoog verdedigen?

Wat vinden jullie er nou van dat de scheidsrechters zo het spel kunnen veranderen.

Ik zeg niet dat DOS gewonnen zou hebben maar op een eerlijke manier is het niet gegaan.

• Nr. 34

@ nr 16

Waar heb je dat gelezen over V&S? Kan niks vinden op de site van V&S

• Piet

Opvallend is wel dat DOS dit de helft van de tijd overkomt. Ga voor de grap maar eens bij een wedstrijd kijken of lees de wedstrijdverslagen van hun door (hoewel bepaalde dingen (bijvoorbeeld dat een bepaalde speler 4 wedstrijden geschorst was) alweer van de site zijn gehaald). Ik gok dat ze dit seizoen wel de 20 rode kaarten halen, dat lukt maar weinig ploegen. En dan is er ook nog eens de wedstrijd die in een knokpartij eindigde. Dat kan toch niet allemaal meer aan de scheidsrechters liggen?

Ook al was het in deze wedstrijd misschien niet helemaal terrecht: DOS heeft gewoon geen krediet meer om te zeuren over de scheidsrechters …

• Erik

Bij ons tegen DOS moest de wedstrijd overgespeeld worden in verband met opstandjes. Het meegekomen publiek sprong toen zelfs boven van de tribunes af het veld in…………dat zegt wel iets over hun karakter denk ik……