Uitslagen heren regio B / 6-7 maart

• #5 - Harry

Staken, reglementair verlies en boete voor het verlaten van het speelveld.

Als je me vertelt dat jullie keeper alléén tegen Blerick ballen tegen zijn hoofd krijgt, is het een bijzondere meneer. Mag ik zijn handtekening?

• wasbaer

Zomaar leg dan aub even uit hoe het gegaan is. Speler van Blerick staat klaar voor een 7 mtr, scheidsrechter fluit, echter niet voor de 7 mtr maar om een speler van Snelwiek een kaart te geven. Op dat moment loopt de keeper uit het midden van de goal en krijgt inderdaad een bal om de oren (niet op gezicht) omdat de Blerick speler dacht dat dit het aanfluiten van een 7 mtr was. De Blerick speler was gefocust op de 7 mtr en kon niet zien wat de scheidsrechter deed en was alleen het wachten op het fluitsignaal. De enigste bal die op het gezicht kwam was een break-out met een springende keeper in de goal en dan kan het helaas gebeuren.

Het is moeilijk altijd moeilijk te beoordelen en er wordt door 2 ploegen anders naar gekeken maar je moet nooit je team bevelen om te stoppen. Je handbalt, je bent keeper en soms gebeuren er dingen die je liever niet hebt. Ik kan me ook herinneren dat jullie keeper vorig seizoen in 2 verschillende wedstrijden een speler middels gestrekt been vooruit het veld uit trapt. Ook dat kan helaas gebeuren maar dan nog komen er geen instructies om het veld te verlaten ook al bestrafte de scheidsrechters het voorval niet met een kaart, tijdstraf of kruis.