Uitslagen heren regio B / 6-7 maart

• wasbaer

Blerick - Snelwiek 25-20 (14-11)

Snelwiek niet compleet en Blerick te tam. Snelwiek verliest de wedstrijd door zich te veel te ergeren aan het scheidsrechters koppel ipv. te concentreren op handbal. Hoe slecht het koppel volgens jouw ook is je moet 28 sec. voor de rust niet je team de opdracht geven om het veld te verlaten.

Snelwiek kwam nog terug tot 18-18 echter Blerick had de langste adem.

• wally

Swift A - Noav. 25 - 28

• -

jupiter veliest in den haag

• --

Swift H verliest thuis van WD

• ...

Hastu - Loreal 2 32 - 27

• Peb

wat een verrassende uitslagen!!!!!!!!

• Peb

Hmz, dat had snelwiek bij de tweede wedstrijd tegen ons ook..

Weet natuurlijk niet wat er gebeurde tijdens de wedstrijd, en al helemaal niet in de ogen van de rotterdammers, maar een dergelijke opdracht geven is m.i. niet correct…

• wasbaer

De rotterdammers waren (begrijpelijk) woest nadat de keeper een bal op z'hoofd had gekregen. Ik blijf van mening dat het niet met opzet was maar de keeper naar dezelfde hoek ging als het schot. In principe maakt het ook niets uit ; je moet je spelers nooit het veld afroepen en zitten te zeuren dat je hiervoor niet 2 uur in de auto hebt gezeten. Als iedereen dit gaat doen omdat we het niet eens zijn met scheidsrechters dan is het einde zoek. Ik ga ervan uit dat het koppel naar alle eerlijkheid en met volle inzet fluit. Het was niet hun beste optreden maar echt dramatisch was het ook niet. Het was aan beide kanten soms niet consequent.

…………en inderdaad erg veel verrassende uitslagen en het blijft spannend tot de laatste ronde voor zowel het kampioenschap als de degradatie.

Hastu, Blerick, WD, Hercules en Noav de winnaars van de weekend.

• 12

Ik ben benieuwd naar de wedstrijdverslagen…. Heb nu enkel een beeld van wat er in Blerick gebeurde… what happend bij de rest?

• zomaar

Een bal in het gezicht van keeper kan gebeuren. Maar 2 x in 2 minuten dat is toch wel ? ? ? ? ?

En vorig jaar ook al 2 x gedaan dus het verleden leert dat het niet express is zeg jij kom op 4 x in 2 wedstrijden !!! Dan moet de scheidsrechter of coach inderdaad ingrijpen anders loopt zo'n wedstrijd uit de hand. Goed besluit.