Uitslagen regio A heren Ronde 18

• Hans

Ja klopt, ben het ook met jullie eens.

Maar ook ik gok op V en S.

Onderin vliegt Jahn II eruit en Middenin blijft het ongeveer hetzelfde.

Ik denk dat de tabel er ongeveer zo uitziet aan het eind:

1. V en S

2. Reehorst

3. E&O 3

4. Cometas

5. Hurry-up 3

6. Donar

7. DOS

8. Cabezota

9. Cirkeltijgers

10. Hazewind

11. SVBO

12. Jahn II

• Harry

Als Hurry Up 2 degradeerd dan kunnen ze ook nog naar Regioklasse D. Hurry Up 3 blijft dan gewoon in Regioklasse A en degraderen er ‘gewoon’ twee teams. Snelwiek speelt bijvoorbeeld ook in Regioklasse B en C. Hercules 2 t/m 4 speelt zelfs in Regioklasse B t/m D.

Het enige is dat er mogelijk wat weinig aanvulling is van onderuit. Uit de afdeling Twente wil namelijk niemand naar de Regioklasse …

• Harry

Toch een beetje jammer on dan zo'n post neer te zetten (met feitelijke onjuistheden). Het is inderdaad jammer van zo'n wedstrijd alleen is het soms niet meer anders in dit ‘handballand’ waar veel teams nog hele smalle selecties hebben.

Dit is in ieder geval minder erg dan dat sommige teams op het laatst expres wedstrijden weggeven om maar niet te hoeven promoveren … ::o

• NR. 5

In tegenstelling tot de rest denk ik dat Reehorst aan het langste eind gaat trekken.

Allebei nog een lastige wedstrijd, Cometas - Reehorst en V & S - E&O. Voor V&S lastiger dan voor Reehorst neem ik aan.

Reehorst heeft thuis nog alles gewonnen en zijn dus in mijn ogen favoriet nummer 1. Het is in ieder geval spannend!

Hier even mijn voorspelling:

1. Reehorst

2. V en S

3. E&O 3

4. Cometas

5. Donar

6. Hurry-up 3

7. DOS

8. Cabezota

9. Cirkeltijgers

10. Hazewind

11. SVBO